Natiivimainonnan myyntikoulutus, perustaso
Erityisesti mediamyyjien tarpeisiin suunniteltu koulutus antaa perustason valmiudet natiivimainonnan myyntiin. Opit keskeisimmät termit ja lainalaisuudet, natiivimainonnan myynnin prosessin sekä ymmärrät, mitkä ovat natiivimainonnalle oleelliset mittarit. Kokonaiskuva natiivimainonnan roolista liiketoiminnalle ja osana mediamainonnan tarjoamaa kirkastuu. Osaamisesi mediamyynnin asiantuntijana vahvistuu ja pystyt tarjoamaan asiakkaille monipuolisempia ja toimivampia ratkaisuja.
HUOM! Mikäli perusteet ovat jo selviä, osaat rakentaa asiakkaille toimivia kampanjakokonaisuuksia, ymmärrät natiivimainonnalle tyypilliset tavoitteet ja kuinka niitä mitataan, voit syventää osaamistasti syksyn 2019 jatkotason koulutuksessa!
Seuraava peruskoulutus on Helsingissä ma 6.5. klo 12-16.
Iltapäiväkoulutus koostuu introsta ja kolmesta työpajasta, joiden teemoina ovat luova suunnittelu, sisällöllinen ohjaus sekä tavoitteet ja mittaus. Kouluttajat ovat alallaan arvostettuja asiantuntijoita niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien puolelta.
Natiivimainonnan myyntikoulutusten yksikköhinta IAB:n jäsenille on 295 € + alv (ei-jäsenille 350 € + alv).
Kun ilmoittaudut samalla kertaa sekä perus- että jatkokoulutukseen, saat niistä -15% alennuksen. Pakettihinta IAB:n jäsenille on 502 € + alv (ei-jäsenille 595 € + alv).
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää