Icon
Etusivu
Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa 2024
Highlight image
Tilaa IAB uutiskirje

Uutiskirjeen tilaajana saat ensimmäisten joukossa tiedon tärkeistä tapahtumista ja koulutuksista!

lue lisää
IAB Digimarkkinapulssi

Markkinapulssi on HYVIN nopea kvartaaleittain tehtävä kysely, johon vastaaminen kestää 15 sekuntia.

KOULUTUKSET
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24 12.11.2024

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

Artikkeli Webinaaritallenteet | 26.09.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Syyskuun Tietoiskussa julkaistiin ensimmäistä kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Digitaalisen audion työryhmä on tuottanut entisen Podcast ostajan oppaan pohjalta laajemman koko digitaaliseen audion kattavan oppaan: Digiaudion ostajan opas. Attention työryhmä on muodostanut suomenkielisen määritelmän Attentionista auttamaan markkinaa ymmärtämään paremmin mistä on kyse.

lue lisää

Artikkeli IABlogi | 17.09.2024

Unohda nämä harhaluulot mainonnan kohdentamisesta

Mediatalon edustajana törmää sekä realistisiin näkemyksiin että suoranaisiin harhaluuloihin siitä, miten mainoskampanjoita oikein kannattaa kohdentaa. Myytinmurtajien hengessä tartumme väittämään kerrallaan ja selvitämme totuuden urbaanilegendojen takaa. Sorrutko tietämättäsi samoihin harhaluuloihin kuin moni muu? Lue juttu, niin tiedät.

lue lisää

Artikkeli Webinaaritallenteet | 12.09.2024

Tallenne: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Tervetuloa seuraamaan Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaarin tallennetta! Tämä tallenne tarjoaa konkreettisia näkökulmia ja innovatiivisia ratkaisuja siitä, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammaksi. Seminaarin aikana käsiteltiin muun muassa ohjelmallisesti ostettua ulkomainontaa, brändin merkitystä mainonnan vaikuttavuudessa sekä CTV-mainonnan hyödyntämistä.

lue lisää

Artikkeli Webinaaritallenteet | 04.09.2024

Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tervetuloa seuraamaan IAB Finlandin ja Alephin yhteistä koulutustallennetta. Koulutuksessa käsiteltiin käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta.

lue lisää
Seminaarit, Webinaarit
IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa 02.10.2024

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?

lue lisää
IAB Studio: Retail Media - Suomi vs. Eurooppa 1/2

Tässä jaksossa sukellamme syvälle Suomen ja Euroopan retail median markkinatilanteeseen. Vertailemme...

Highlight icon
Tutustu IAB:n työryhmiin

Ole muutoksen tekijä

Tutustu
Retail media Suomen tilannekatsaus

IAB Finlandin Retail media -työryhmä selvitti suomalaisten markkinoijien ja mainonnan osaajien tieto...

Highlight picture
Internet ilman kohdennettua mainontaa tutkimus 2024 Lataa tutkimusraportti