Jari Lähdevuori
Kurio // The Social Media Age(ncy)
Jari Lähdevuori on yksi digitaalisen markkinoinnin ajatushautomo Kurion perustajista. Työkseen hän tutkii, havainnoi ja hyödyntää digitaalisia kanavia ja sosiaalista mediaa asiakkaidensa liiketoiminnan hyväksi.
Kuka olen?
Inhoan: joutilaisuutta, jankuttamista
Pidän: jelppaamisesta, jutustelusta, järjen haastamisesta, jääveistoksista
Olen käynyt: junalla ympäri Eurooppaa, jalan ristiinrastiin Stadia
Haluaisin käydä: joka paikassa
Harrastan: joogaa & joggaamista
Tunnen: jokseenkin paljon huikeita tyyppejä, jotka inspiroivat minua
Tykkää jos haluat minulta kirjaimen. (Tai seuraa tätä blogia, niin saat ihan kokonaisia sanojakin.)
Miten bloggaan?
Järjestävän tahon toimesta minulta toivottiin ajatuksia sisältömarkkinoinnista. En voi täysin luvata ettenkö lipsuisi teemasta, siltä osin kun digimarkkinoinnin kehityssuunnat alkavat taas vetää mielenkiintoani uusiin suuntiin. #sisältömarkkinointi #digimarkkinointi #brändäys #sosiaalinenbrändi #somemarkkinointi #kuluttajankäyttäytyminen
Tavoitteeni?
Omassa yrityksessämme pyrimme kehittymään kommunikaation muutoksen mukana ajaaksemme asiakkaidemme asiaa. Jotain isoa on tapahtunut mikäli voimme hetkeksi hengähtää: joko kehitys on pysähtynyt tai olemme juosseet todella kovaa. Molempien näiden todennäköisyyksistä johtuen olen hyväksynyt ajatuksen ei-valmiista maailmasta, jossa tavoitteet on tehty draivereiksi, ei maaleiksi.
Seuraa Jaria Twitterissä ja LinkedInissä!