Icon
Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa Tallenteet

Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

02.10.2024

 

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä, ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Tässä webinaaritallenteessa kuullaan markkinoinnin huippuammattilaisia, jotka jakavat parhaita käytäntöjä, luovia esimerkkejä ja case-tarinoita maailman menestyneimmistä ulkomainoskampanjoista.

Tallenteessa käsitellään muun muassa seuraavia aiheita:

  • Annu Terho kertoo, miksi luova ulkomainonta on voittanut maailmalla ja mitä voimme oppia palkituista kampanjoista.
  • Jyrki Poutanen esittelee kansainvälisiä ulkomainoscaseja, kuten JCDecaux’n "This Way to Fame" -kampanjan, ja avaa luovia ratkaisuja kampanjoiden takana.
  • Mika Hyötyläinen tuo esiin innovatiivisia ulkomainonnan ratkaisuja ja niiden vaikutuksia yleisöön sekä tuloksiin.

Ohjelma:

  • Alkusanat: Pasi Raassina | IAB Finland & Mika Hyötyläinen | JCDecaux
  • Cannes-yhteenveto: Annu Terho | SEK (lataa prese)
  • Case-esimerkkejä maailmalta: Jyrki Poutanen | United Imaginations (lataa prese)
  • Innovatiivisia ulkomainosratkaisuja: Mika Hyötyläinen | JCDecaux (lataa prese)
  • Kysymyksiä ja vastauksia puhujilta

Tämä tallenne tarjoaa sinulle inspiraatiota ja ideoita omiin kampanjoihisi sekä avaimet nostaa brändisi seuraavalle tasolle ulkomainonnan luovuuden avulla.

Tapahtuma on järjestetty yhteistyössä JCDecaux:n kanssa.

 

09.10.2024

Tallenne: Attention! Huomio ratkaisee

Webinaarissa alan asiantuntijat jakavat uusimmat löydöksensä ja käytännön esimerkkejä siitä, miten huomio voidaan herättää ja ylläpitää erityisesti gaming-, social-, uutis- ja audioympäristöissä. Lisäksi saat tietoa huomion analytiikan haasteista ja mahdollisuuksista sekä ulkomainonnan roolista huomioarvon maksimoimisessa.

lue lisää

02.10.2024

Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä, ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Tässä webinaaritallenteessa kuullaan markkinoinnin huippuammattilaisia, jotka jakavat parhaita käytäntöjä, luovia esimerkkejä ja case-tarinoita maailman menestyneimmistä ulkomainoskampanjoista.

lue lisää

26.09.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Syyskuun Tietoiskussa julkaistiin ensimmäistä kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Digitaalisen audion työryhmä on tuottanut entisen Podcast ostajan oppaan pohjalta laajemman koko digitaaliseen audion kattavan oppaan: Digiaudion ostajan opas. Attention työryhmä on muodostanut suomenkielisen määritelmän Attentionista auttamaan markkinaa ymmärtämään paremmin mistä on kyse.

lue lisää

12.09.2024

Tallenne: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Tervetuloa seuraamaan Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaarin tallennetta! Tämä tallenne tarjoaa konkreettisia näkökulmia ja innovatiivisia ratkaisuja siitä, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammaksi. Seminaarin aikana käsiteltiin muun muassa ohjelmallisesti ostettua ulkomainontaa, brändin merkitystä mainonnan vaikuttavuudessa sekä CTV-mainonnan hyödyntämistä.

lue lisää