Icon
Digiluovuus-työryhmän perustamiskokous Tapahtumat

Digiluovuus-työryhmän perustamiskokous

21.11.2018

Tervetuloa käynnistämään IAB Finlandin Digiluovuus-työryhmää
ke 21.11.2018 klo 13.00-14.00 (Lapinlahdenkatu 1 B, Helsinki)

2020-luvun markkinointi ja vaikuttaminen vaativat entistä enemmän osaamista tunteista ja empatiasta, merkityksellisen sisällöntuotannon osaamista ja kyvykkyyttä ymmärtää ihmisten käyttäytymistä. Data kohtaa luovuuden yhä integroidummin ja luo Suomeen uutta kasvua. Haluamme olla tämän kehityksen kiihdyttäjiä ja muutoksentekijöitä.

Työryhmää perustamassa ovat IAB:n jäsenistä ainakin SEK, Isobar, Nordic Morning ja Nitro. Tavoitteena vuodelle 2019 on järjestää aiheeseen liittyvä seminaari, mahdollisesti pienempi aamiaistilaisuus sekä laatia teemaan liittyvä opas IAB:n huippusuosittuun julkaisusarjaan.

Digiluovuus-työryhmä perustetaan ennen IAB:n vuosikokousta. Tilaisuus on avoin kaikille IAB:n jäsenille ja jäsenyydestä kiinnostuneille.

Tilaisuuden alustaa ja fasilitoi SEKin strategiajohtaja ja IAB:n hallituksen jäsen Tommi Pelkonen.

Tervetuloa!

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää

20.11.2024

Oikotie Asunnot x IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?

Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämään webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.

lue lisää