Icon
Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt Tapahtumat

Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt

21.04.2015

Tervetuloa IAB:n aamupäiväseminaariin Business Meeting Parkiin Forumiin!

Seminaarissa käydään läpi käytännönläheisesti mitä jokaisen markkinoijan tulisi tietää digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan pelisäännöistä. Paneudumme asinatuntijoiden johdolla markkinoinnin sääntöihin, datan omistajuuteen, tietosuojaan sekä uusien teknologioiden tuomiin mahdollisuuksiin.

Tiistai 21.4.2015 klo 8.30-11.30
Business Meeting Park Forum Campus
Kukontori / Yrjönkatu 29 C

08.30        Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Avaussanat
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 Kuka omistaa online-markkinoinnissa käytettävän datan?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom
Anna Vuori, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
  • Mitä osapuolia toimintaan liittyy?
  • Kuka omistaa ja mitä?
  • Kuka vastaa mistäkin? (mm. informointi kohderyhmille)
09.50 Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Mitä on otettava lainsäädännön kannalta huomioon, kun tarjotaan asiakaspalvelua Facebookissa, Twitterissä, WhatsAppissa ja chat-palveluissa?
10.10 Tauko
10.30 Markkinoinnin uudet teknologiat
Juha Karonen, Chief Technology Officer, Mirum Agency Oy
  • Millaisia mahdollisuuksia uudet teknologiat tarjoavat?
  • Miten tietosuojasta ja juridisista kysymyksistä tulee huolehtia?
10.50 Tietoisku EU:n tietosuojalainsäädännön uudistuksen tilanteesta
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
11.10 Digimarkkinoinnin dos and don’ts
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Katsaus tuoreisiin päätöksiin markkinoinnin ja henkilötietojen käsittelyn osalta
11.30 Seminaari päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 150 euroa ja muille 300 euroa. Hintaan lisätään alv 24%.
Ilmoittaudu mukaan heti! Paikkoja on rajoitetusti.

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää