![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari
Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Kinopalatsiin kuuntelemaan mobiilimainonnan ja -markkinoinnin asiantuntijoita. Tilaisuudessa julkaistaan IAB:n mobiilityöryhmän laatima infograafi "Miksi mobiilimainontaa?"
Kuulemme aamupäivän aikana uutta tutkimustietoa, siitä miten suomalaiset käyttävät mobiilia. Kansainvälistä näkökulmaa tuo Googlen puheenvuoro aiheenaan miten opit tunnistamaan parhaimmat kaupalliset hetket mobiilissa. Widespacen esityksen aikana kuulet kuinka mobiilissa voi tehdä vaikuttavia brandikampanjoita ja miten perinteisen kohdennuksen sijasta koneoppiminen voi mahdollistaa uusien yleisöjen löytämisen.
OHJELMA
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.10 | IAB:n mobiilityöryhmän terveiset |
Juho Juhantalo, IAB mobiilityöryhmän puheenjohtaja Industry Manager, Google | |
09.25 | Mobiilin käyttö Suomessa - Sanoman Mobiilitutkimus 2016 |
Lassi Miettinen, mobiilimainonnan tuotepäällikkö, Sanoma Media Finland | |
09.45 | Kaupan mobiilipalvelut - miten Kesko hyödyntää älypuhelimia kauppa- ja verkkoasioinnissa |
Juha Hotti, Head of Mobile, Kesko | |
10.05 | Mobiilin tuomat mahdollisuudet videoalustana |
Vanja Drevitski, strategi, Vizeum | |
10.20 | Tauko |
10.40 | Brand Storytelling - puheenvuoron alustaa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media |
Lolly Mason, Head of Media Partnerships, EMEA, Celtra | |
11.10 | Buying Brand Advertising at Scale |
Krista Pohjanlehto, Product Manager, Widespace | |
11.30 | Winning the Mobile Moments that Matter |
Erick Arnberg, Performance Solutions Specialist, Nordics, Google | |
12.00 | Tilaisuus loppuu |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Juho Juhantalo Googlelta.
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu mukaan nyt!
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää