![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
HOT OR NOT 2020
It’s crazy, but true!
HOT OR NOT 2020
10.12.2019 klo 8:30 – 12:00
Finnkino, Tennispalatsi
Tervetuloa vauhdikkaan digitaalisen vuoden päättävään Hot or Not -seminaariin, joka perinteisesti valmistelee meidät uuden, alkavan vuoden haasteisiin. Kyseessä on yksi IAB:n vanhimmista ja tunnetuimmista seminaarikonsepteista, joka suoraan ja häpeilemättä listaa tulevan vuoden kuumat ja ei-niin-kuumat aiheet, toisin sanoen iskee tiskiin, mihin kehitykseen kannattaa panostaa ja mitkä trendit jäävät lyhyeksi kuin kanan lento. Tapahtumassa palkitaan myös Vuoden muutoksentekijä 2019. Don’t be a loser, check yourself in!
Lataa seminaarimateriaalit tästä:
PUHUJAT
Elina Hiltunen, Futuristi
Futuristi Elina Hiltunen on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja kauppatieteiden tohtori. Hän on aktiivinen luennoija, kouluttaja, kolumnisti ja tietokirjailija, joka on kirjoittanut 11 tietokirjaa. Hänen avainosaamisalueitaan ovat ennakoinnin menetelmät, megatrendit ja trendit (erityisesti teknologia ja kuluttajatrendit) ja heikot signaalit.
Marianne Lindholm, Kantar
Marianne Lindholm on mediatutkimuksen ammattilainen yli 20 vuoden kokemuksella mediabrändien kehityksen seurannasta, mediavaluutoista sekä mediamurroksen vaikutuksista toimialaan. Marianne työskentelee erilaisten suomalaisten ja kansainvälisten mediatutkimusten parissa ja on mukana Kantarin kansainvälisessä verkostossa mediatutkimuksen kehittämisessä.
Valtteri Vartiainen, Head of Data and Display, B2B Digital Business, Sanoma Media Finland
Valtteri Vartiainen vastaa Sanoman mediamyynnissä data- ja displaytuotteiden liiketoiminnan kehityksestä ja tuotteistuksesta. Työskennellyt aikaisemmin lähellä Sanoman mediayksiköitä sisällön personoinnin parissa.
Antti Hirvonen, Esports Media Solutions Oy – KOVA Esports, Google- ja some-mainonnan tuotepäällikkö Mediatalo Keskisuomalaisella
Antti on kokenut sekä innovatiivinen myynnin ja markkinoinnin ammattilainen. Viimeisinä vuosina Antti on hyödyntänyt oppimaassa e-urheilussa ja avannut täysin uusia portteja mm. vaikuttajamarkkinoinnille.
Mikko Koski, RADLY
Mikko Koski työskentelee asiakasanalytiikan, markkinoinnin tuloksellisuuden sekä muiden data- ja analytiikkapalveluiden kehityksen parissa Dagmarin tekoälylaboratorio RADLYssa. Dagmarissa vuodesta 2011.
Ilkka Särkiö, RADLY
Ilkka Särkiö työskentelee asiakkaiden analytiikkaprojektien parissa sekä vastaa koneoppimisen ja tekoälyn tuotteistuksesta Dagmarin tekoälylaboratio RADLYssa. Dagmarissa vuodesta 2017.
YHTEISTYÖSSÄ:
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää