Icon
HOT or NOT Tapahtumat

HOT or NOT

26.11.2014, Casino Helsinki, Fennia Salonki, Mikonkatu 19



Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ala monimuotoistuu ja pirstaloituu jatkuvasti. Pärjääkö vauhdissa erikoistumalla vai ottamalla kaikki osaset haltuun? Mihin olemme menossa seuraavaksi? HOT or NOT marssittaa Casino Helsingin lavalle erinomaisia puhujia ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuuden moderaattorina toimii Jani Halme, luova johtaja, ToinenPHD.

Ohjelma

08.30     Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Olli Heinonen, Head of Customer Services, Casino Helsinki
09.10 Paneeli: Digitaalisen murroksen pyörteissä. Mihin tästä nyt? Keskustelijoina:
Kati Riikonen, johtaja, Online, DNA
Henrik Laine, verkkojohtaja, MTV
Markus Hakala, toimitusjohtaja, Activeark JWT
Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat Finland
Minna Nissinen, johtaja, Alma Diverso
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland
09.45 Search (re)invented
Milka Kramer, Search Advertising Lead, Microsoft
10.15 Monessa kanavassa: Kuinka mittaat tuloksia printin, displayn ja blogiyhteistyön yhdistävissä kampanjoissa? Miten otat eri kanavien                    ominaispiirteet haltuun?
Tuuli Toivainen, suunnittelujohtaja, A-lehdet
10.45 Tauko
11.00  Osallistuva kuluttaja on interaktiivisesti ulkona
Peter Gréen, CEO, MobileSensing
Atte Kniivilä, toimitusjohtaja, mFabrik
11.30 Digitaalinen asiakaskokemus: teknologian, datan ja intuition liitto
Roope Ruotsalainen, Chief Digital Officer, Frankly Partners
12.00 Seminaarin yhteenveto ja keskustelua
12.10  Mahdollisuus tutustua Casinoon (kesto n. 20 min)

Ilmoittaudu mukaan heti, paikkoja on rajoitetusti!

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %). Kysy myös neljän tai useamman hengen lippupaketeista: minna.vehmas(a)iab.fi!

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää