Icon
Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari Tapahtumat

Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari

08.12.2016, Tennispalatsi, Salomonkatu 15, sali 6

IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.

Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!

OHJELMA KLO 8.30-11.30:

          Ilmoittautuminen ja aamukahvit
Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan
Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising,
Sanoma Media Finland
Attention, please! Is the audience really watching your advertising?
Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta
Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja
Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland
The New Life of the 30-second Spot
Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin
Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa
Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast
Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip
Yhteenveto
Teemu Suominen

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin. 

Yhteistyössä:

                                    

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää

20.11.2024

Oikotie Asunnot x IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?

Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämään webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.

lue lisää