Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari
IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.
Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!
OHJELMA KLO 8.30-11.30:
Ilmoittautuminen ja aamukahvit | |
Tervetuloa Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
|
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa | |
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland |
|
Attention, please! Is the audience really watching your advertising? Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google |
|
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa | |
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland |
|
The New Life of the 30-second Spot Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd |
|
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK |
|
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media |
|
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip |
|
Yhteenveto Teemu Suominen |
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Yhteistyössä:
06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää20.11.2024
Oikotie Asunnot x IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?
Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämään webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.
lue lisää