Icon
Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari Tapahtumat

Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaari

08.12.2016, Tennispalatsi, Salomonkatu 15, sali 6

IAB Finland järjestää yhteistyössä MTV:n ja Sanoman kanssa torstaina 8.12. Liikkuva kuva markkinoinnissa -seminaarin.

Videomainonta on yksi Suomen nopeimmin kasvavista verkkomainonnan muodoista. Myös katselu on edelleen kovassa kasvussa. Tervetuloa kuulemaan tuore katsaus Suomen markkinaan ja miten hyödyntää verkon eri ympäristöjä videomainonnassa ja markkinoinnissa!

OHJELMA KLO 8.30-11.30:

          Ilmoittautuminen ja aamukahvit
Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Liikkuvan kuvan kulutus ja videomarkkina Suomessa
Videomainonnan ostaminen ja katsaus Suomen videomarkkinaan
Teemu Suominen, IAB:n videomainonnan työryhmän puheenjohtaja ja Head of Video Advertising,
Sanoma Media Finland
Attention, please! Is the audience really watching your advertising?
Niels Marslev, Research Manager Nordics, Google
Liikkuvan kuvan hyödyntäminen eri ympäristöissä nyt ja tulevaisuudessa
Netti-tv mainosympäristönä - kuinka hyödyntää tv:n kaltaista katselukokemusta
Pia Hilden, Development Manager, Online Video, MTV ja
Teemu Suominen, Head of Video Advertising, Sanoma Media Finland
The New Life of the 30-second Spot
Alexei Grinevski, Nordic Research Director, PlayAd
Videon suunnittelu avoimiin ja maksettuihin kanaviin
Emilia Savolainen, Director, Sales & Client Relations, KLOK
Viisi vinkkiä vaikuttavampaan videomainontaan mobiilissa
Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media
Addressable TV - Digital Ad Technology for TV Broadcast
Jean-Pierre Fumagalli, CEO, Smartclip
Yhteenveto
Teemu Suominen

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin. 

Yhteistyössä:

                                    

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää