Natiivimainonnan seminaari
Natiivimainonta on kuuma puheenaihe, mutta miten siitä saadaan parhaat tehot irti? Ilmiö itsessään ei ole uusi: kyse on median keinoja ja muotoja hyödyntävästä mainonnasta, käyttäjälähtöisestä tavasta lähestyä yleisöä mainosviestillä. IAB Finlandin aamupäiväseminaari pureutuu natiivimainonnan ytimeen alan ammattilaisten voimin. Esittelemme myös työryhmän laatiman natiivimainonnan tuotantoprosessisuosituksen ja kuulemme esimerkkejä JSN:n ja MEN:n ratkaisukäytännöistä.
Tule mukaan kuulemaan alan uusimmat trendit ja menestystarinat sekä poimimaan käytännön vinkit siihen, kuinka suunnitella, ostaa ja mitata tehokasta natiivimainontaa!
Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
8.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
9.00 |
Tilaisuuden avaus Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
9.10 |
Johdatus natiivimainontaan Elli Mäkilä, Head of Native Advertising, Otavamedia ja IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja |
9.30 |
Tulokselliset tavoitteet ja reaaliaikainen mittaaminen Kuten kaikessa mainonnassa, tuloksellisen kampanjan suunnittelu alkaa tavoitteista: millaisia tavoitteita natiivimainonnalle kannattaa asettaa ja miten niitä voidaan mitata reaaliaikaisesti ja kampanjan jälkeen. Päivi Vaipuro, myyntijohtaja, A-lehdet Antti Voutilainen, Head of Analytics, A-lehdet |
9.50 |
Native advertising international trends and future What trends in native advertising on the international market, what new is coming up? User friendly advertising is needed to provide better user experience. Richard Lawson, Head of Publisher Relations, Strossle Norway |
10.10 | Jaloittelutauko |
10.30 |
Sisältömarkkinointi B2B-medioissa. Yritykseltä yritykselle vai ihmiseltä ihmiselle? Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Media |
10.50 |
Notkeaa natiivimainontaa Kuinka monipuoliset mahdollisuudet konkreettisesti taipuivat tuloksekkaasti kolmelle täysin erilaiselle asiakkaalle, toimialalle, kohderyhmälle ja tavoitteille? Satu Halmesaari, kaupallinen tuottaja, Otavamedia Erno Kalalahti, kaupallinen tuottaja, Otavamedia Maarit Nykänen, kaupallinen tuottaja, Otavamedia |
11.10 |
Näin vältät sudenkuopat natiivimarkkinoinnissa Esimerkkejä Julkisen sanan neuvoston ja Mainonnan eettisen neuvoston ratkaistukäytännöstä Paula Paloranta, pääsihteeri (markkinointioikeudelliset asiat), Keskuskauppakamari |
11.30 | Yhteenveto |
11.45 | Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, vapautathan paikan ilmoittamalla peruutuksesta meille sähköpostilla toimisto@iab.fi.
06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää20.11.2024
Oikotie Asunnot x IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?
Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämään webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.
lue lisää