Icon
Natiivimainonnan seminaari Tapahtumat

Natiivimainonnan seminaari

01.03.2018, Kinopalatsi (Kaisaniemenkatu 2, Helsinki)


Natiivimainonta on kuuma puheenaihe, mutta miten siitä saadaan parhaat tehot irti? Ilmiö itsessään ei ole uusi: kyse on median keinoja ja muotoja hyödyntävästä mainonnasta, käyttäjälähtöisestä tavasta lähestyä yleisöä mainosviestillä. IAB Finlandin aamupäiväseminaari pureutuu natiivimainonnan ytimeen alan ammattilaisten voimin. Esittelemme myös työryhmän laatiman natiivimainonnan tuotantoprosessisuosituksen ja kuulemme esimerkkejä JSN:n ja MEN:n ratkaisukäytännöistä.

Tule mukaan kuulemaan alan uusimmat trendit ja menestystarinat sekä poimimaan käytännön vinkit siihen, kuinka suunnitella, ostaa ja mitata tehokasta natiivimainontaa!

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00

Tilaisuuden avaus
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
9.10

Johdatus natiivimainontaan
Elli Mäkilä, Head of Native Advertising, Otavamedia ja IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja
9.30



Tulokselliset tavoitteet ja reaaliaikainen mittaaminen
Kuten kaikessa mainonnassa, tuloksellisen kampanjan suunnittelu alkaa tavoitteista: millaisia tavoitteita natiivimainonnalle kannattaa asettaa ja miten niitä voidaan mitata reaaliaikaisesti ja kampanjan jälkeen.
Päivi Vaipuro, myyntijohtaja, A-lehdet
Antti Voutilainen, Head of Analytics, A-lehdet
9.50



Native advertising international trends and future
What trends in native advertising on the international market, what new is coming up? User friendly advertising is needed to provide better user experience.
Richard Lawson, Head of Publisher Relations, Strossle Norway
10.10 Jaloittelutauko
10.30

Sisältömarkkinointi B2B-medioissa. Yritykseltä yritykselle vai ihmiseltä ihmiselle?
Hanna Repo, sisältömarkkinointijohtaja, Alma Media
10.50





Notkeaa natiivimainontaa
Kuinka monipuoliset mahdollisuudet konkreettisesti taipuivat tuloksekkaasti kolmelle täysin erilaiselle asiakkaalle, toimialalle, kohderyhmälle ja tavoitteille?
Satu Halmesaari, kaupallinen tuottaja, Otavamedia
Erno Kalalahti, kaupallinen tuottaja, Otavamedia
Maarit Nykänen, kaupallinen tuottaja, Otavamedia

11.10


Näin vältät sudenkuopat natiivimarkkinoinnissa
Esimerkkejä Julkisen sanan neuvoston ja Mainonnan eettisen neuvoston ratkaistukäytännöstä
Paula Paloranta, pääsihteeri (markkinointioikeudelliset asiat), Keskuskauppakamari
11.30 Yhteenveto
11.45 Tilaisuus päättyy



Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, vapautathan paikan ilmoittamalla peruutuksesta meille sähköpostilla toimisto@iab.fi.


28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää