![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä
Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.
Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.
OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.05 | Ohjelmallisen oppaan julkistus |
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom | |
09.20 | Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era |
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform | |
09.40 | Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment |
Joris Goossens, VP Sales, comScore | |
10.00 | Case Mandatum |
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
|
10.20 | Programmatic Video – Case Smartclip |
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip | |
10.40 | Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet |
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko |
|
11.20 | Seminaari päättyy |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform
SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!
Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää