![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9.
IAB Finland tarjoaa syksyn 2016 tärkeimmän ohjelmallisen ostamisen tapahtuman kaikille alan ammattilaisille. Seminaari on tällä hetkellä täynnä! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin jälkeen voit heittää turhat pelot ja ennakkoluut romukoppaan. Opi ymmärtämään mistä ohjelmallisessa ostamisessa oikein on kysymys.
Seminaarissa avataan niin ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet kuin uhatkin. Näkökulmia tarjotaan kattavasti. Mukana on mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat edustajat. Luvassa on myös kiperää debattia ja tiivistä paneelikeskustelua kuumista aiheista kuten läpinäkyvyys, ad fraud, in house vai ulkoistettu.
Ohjelma klo 14.00-17.00
14.00 | Tervetuloa Birgitta Takala, IAB Finland, toiminnanjohtaja |
14.10 | Ohjelmallinen ostaminen Suomessa Jukka Sundquist, IAB Ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja |
14.30 | Mainostajan näkökulma: Keskon asiakasdatan hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa ja analysoinnissa Aleksi Järvinen, markkinointianalytiikka päällikkö ja Caroline Aderinwale, ohjelmallisen ostamisen päällikkö, Kesko |
14.50 | Järjestelmätoimittajan näkökulma: Programmatic - next level Mats Persson, SVP Nordics, Adform |
15.10 | Kahvitauko |
15.35 | Julkaisijan näkökulma: Haasteet ja mahdollisuudet Mika Räihä, Head of Programmatic & Performance Unit ja Jan Ketonen, Commercial Development Lead, Sanoma Media Finland |
15.55 | Toimiston näkökulma: Kuumat puheenaiheet, debattia mm. teknologioista sekä dataan ja toimintaketjun läpinäkyvyyteen liittyvistä asioista Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom ja Christoffer Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
16.15 | Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin Mikko Viitanen, Head of Media Buying Solutions Finland, Google Finland |
16.35 | Paneelikeskustelu Toni Lehmusvaara, Lead Finland, Accenture Interactive Outi Nylund, asiakkuusjohtaja, K Digital, Kesko Johanna Vartiainen, johtaja, Digimainonnan palvelut ja kehitys, Alma Media Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, AdForm Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Moderaattorina toimii Mikko Viitanen, Google Finland |
17.00 | Seminaari päättyy Verkostoituminen ja keskustelu jatkuu Why join the navy when you can be a pirate -baarissa, Annankatu 28 |
Oletko jo ilmoittautunut etkä pääsekään mukaan. Peruutukset toimisto@iab.fi
Yhteistyössä:
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää