Icon
Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit! Tapahtumat

Seminaari: Keksit. Keksit? Keksit!

31.05.2023, 9.00-11.30

Asioita, jotka sopivat hyvin yhteen: paita ja peppu, vakka ja kansi, kesä ja kärpäset sekä IAB ja evästeet.

Miksi kaikkien markkinoijien pitäisi olla kiinnostuneita evästeistä? Luonnollisesti siksi, että kolmannen osapuolen evästeiden lopullisen poistumisen odotetaan tapahtuvan vuoden 2024 jälkimmäisellä puoliskolla ja jo nyt merkittävä osa mainosinventaarista on 3P evästeiden tavoittamattomissa.

IAB:n tapahtumien kestosuosikki Keksit. Keksit? Keksit! löytyy jäsenten pyynnöstä myös tämän vuoden tapahtumakalenterista. Kavereiden kesken lempinimen "keksisemma" saanutta tapahtumaa on järjestetty jo usean vuoden ajan ja tänä vuonna pääyhteistyökumppanina toimii Adform.

Keksiseminaari antaa ajankohtaiset vastaukset kaikkiin niihin kysymyksiin, joita just sinä olet miettinyt evästeettömään mainontaan liittyen. Adformin toteuttama tutkimus kertoo suomalaisten mainostajien valmiustason evästeiden poistumiseen liittyen ja tämän jälkeen aiheeseen syvennytään vielä paneelikeskustelun muodossa. Lisäksi tapahtumassa puhutaan kahden puheenvuoron voimin luvanvaraisesta datasta (Dagmar ja Sinuna) sekä kontekstuaalisesta mainonnasta (Neuwo). Seminaarikattauksen kruunaa Google, joka kertoo päivityksen Privacy Sandbox -hankkeeseen sekä Googlen uusiin mainostuotteisiin.

Tilaisuudessa julkaistaan ja tarjoillaan kaikille osallistujille myös Dagmarin Jonne Salovaaran johdolla tehty IAB:n Opas ohjelmallisen mainonnan kohdentamiseen ilman kolmannen osapuolen evästeitä.

IAB Finlandin tapahtumat - parasta paikan päällä, mutta striimissäkin saa osallistua! Tätä seminaaria et halua jättää välistä.

Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!

Tervetuloa!

Ohjelma

8:15 Kahvit ja aamupalaa

9:00 Tervetuloa seminaariin - Pasi Raassina / IAB Finland & Juuli Pelkonen / Adform

9:15 Tutkimus: Miten valmiita suomalaiset mainostajat ovat evästeiden poistumiseen 2023? - Patrick Laukkonen / Adform

9:35 IAB Studio - Moderaattorina Petri kokkonen / Relevant ja piinkovina asiantuntijoina Jonne Salovaara / Dagmar & Patrick Laukkonen / Adform

9:55 Kontekstuaalisuuden merkitys kolmannen osapuolen evästeiden hävitessä - Johannes Harju & Mats Melén / Neuwo

10:15 Luvanvarainen asiakasdata - Petteri Kalaoja / Dagmar

10:35 Asiakasidentiteetillä uuteen evästeaikakauteen - Mikko Nurmi / Sinuna

10:55 Durable performance with Google Ads in an evolving ads privacy ecosystem - Matthias De Bruyne & Juha Hannuksela / Google

11:15 Loppusanat - Pasi Raassina / IAB Finland & Juuli Pelkonen / Adform

Ilmoittaudu

 

 

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää