Smart Marketing 2020
SMART MARKETING
Tätä on martech 2020!
Markkinointiteknologiat toimeenpanevat entistä tehokkaammin yritysten markkinointitoimenpiteitä. Digitaalisen markkinoinnin kiihtyvässä kehittyessä syntyy uusia logiikoita, teknologiatoimittajia sekä toimintatapoja päivittäin. Samalla mainostajien sekä kuluttajien keskuudessa nousevat trendit kuten läpinäkyvyys, luottamus, vastuullisuus ja turvallisuus haastavat sekä palvelutoimittajien että mainostavien yritysten tietotaitoa.
IAB Finlandin Smart Marketing -seminaari avaa perusteellisesti ja selvästi kaiken tarpeellisen markkinointiteknologiasta ja valmistaa meidät vuoteen 2020. Seminaarissa keskitymme koti- ja kansainvälisten asiantuntijoiden johdattamana siihen, kuinka onnistumme digitaalisessa markkinoinnissa paremmin sopivaa teknologiaa hyödyntäen.
Lataa seminaarimateriaalit tästä:
- IAB_Smart_Marketing_12112019_Alma_Vartiainen
- IAB_Smart_Marketing_12112019_DoubleVerify_Giordano
- IAB_Smart_Marketing_12112019_Adform_Jochen_Schlosser
- IAB_Smart_Marketing_12112019_Sanoma_Vatanen
- IAB_Smart_Marketing_12112019_LippuFI_Rantanen
Puhujat:
Johanna Vartiainen
Johanna tarkastelee mainontaa digitaalisesta ekosysteemistä haastaen itseään ja muita uuden kehittämisessä. Häntä kiehtoo se, että digitaalinen maailma ei ole koskaan valmis ja joka päivä syntyy uusia mahdollisuuksia markkinoijalle.
Andrew Giordano / VP, Revenue Operations
Andrew is DoubleVerify’s Vice President of Revenue Operations based out of the company’s London office. He is responsible for managing revenue across EMEA, the company’s strategic growth plans, and working closely with other operational and product teams at DoubleVerify to drive innovation. Andrew has extensive experience in the verification space having worked at DoubleVerify since 2011 and has been integral in driving market awareness and education on brand safety, fraud, viewability and the application of these services to enrich customer data and media analytics. In addition to working at DoubleVerify, Andrew serves as an Advisor to multiple companies in the digital media industry and as a Board Member of Maas Media Group.
Dr. Jochen Schlosser / Chief Strategy OfficerDr.
Jochen Schlosser is Adform’s Chief Strategy Officer and is responsible for the company’s strategic vision and alignment on a global level. For more than ten years, Jochen has been a driving force for data-driven businesses and innovations across various industries such as Pharma, Finance, and Marketing. Before joining Adform, Jochen was a Member of the Executive Board at uniquedigital (SYZYGY Group). He holds a graduate degree in computer science, with a minor in psychology, from RWTH Aachen and a scientific doctoral degree from University of Hamburg.
Petri Vatanen
Petri on digitaalisen maailman moni- ja syväosaaja, jonka tekninen tausta verkkopalvelujen kehittämisestä yhdistyy vuosien markkinointiosaamiseen uniikilla tavalla.
Jimi Rantanen
Jimi Rantanen on vuodesta 2017 asti toiminut osana Lippu.fi digitoimistoa ja ollut vahvasti mukana kehittämässä Lippu.fin markkinoinnin työkaluja sekä tapahtumien digitaalista markkinointia lipunmyynnin edistämiseksi.
Yhteistyössä:
06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää20.11.2024
Oikotie Asunnot x IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?
Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämään webinaariin, jossa pureudutaan digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.
lue lisää