![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
TEHOkasta mobiilimainontaa!
-
Syksyn ensimmäisessä IAB-seminaarissa esitellään Suomen ensimmäinen mobiilinatiivi-case
-
Mitä mobiili tarjoaa mainostajalle: mainosmuodot ja uudet tunnusluvut
- Miten mobiili taipuu brändimainontaan
Tule kuulemaan huikeista mobiilikampanjoista sekä oppimaan Suomen mobiiliasiantuntijoilta, kuinka toteutetaan tehokas mobiilikampanja!
Seminaariohjelma klo 8.30-11.30:
8.30 | Aamiainen ja verkostoitumista verkkomainonnan ykkösosaajien kanssa |
9.00 | Tervetuloa: Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja |
Maailma ei ole valmis: Mobiilityöryhmä auttaa mainostajaa | |
- Mobiilimainonnan yleinen ohjeistus, mainosmuotojen standardit sekä mobiilisanasto auttavat mainostajaa tekemään parempaa mainontaa mobiilissa Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB:n Mobiilityöryhmä |
|
9.15 | Ajankohtainen katsaus Suomen mobiilimarkkinasta |
Sanna Valkeejärvi, Digital Media, Sanoma News/Ilta-Sanomat | |
9.45 | 2nd Screen, kun yksi ruutu ei enää riitä - caset: Jääkiekon MM-kisat ja Big Brother |
- 2nd Screenin uudet, monipuoliset mahdollisuudet mainostajalle - MM-kisojen aikana Hockey Night 2nd Screen -palvelulla tuuletettiin 24 miljoonaa kertaa! - Big Brother mobiilissa: Tuoreimmat tulokset Annika Brander, Product Manager / Mobile & Mari Rasimus, Executive Producer / Second Screen, MTV Media |
|
10.15 | Kahvitauko |
10.30 | Mainonnan vaikuttavuus ja uudet tunnusluvut mobiilissa |
- Mitä uusia keinoja mobiili tarjoaa taktiseen verkkomainontaan - Brändimainonnan uudet tunnusluvut mobiilissa - Huomioarvot mobiilimainonnassa Krista Järvinen, maajohtaja, Widespace |
|
11.00 | Case Olvi TEHO: Todellinen Taskuteho on mobiilimainonnassa! |
- Kuinka toteutetaan mobiilikampanja, ja mitä kaikkea tulee ottaa huomioon, kun päätelaitteena on mobiili? - IAB:n mobiilicase selventää mystiikkaa tunnuslukujen ja numeroiden valossa Lasse Iskanius, Digital Planner, Virta Helsinki, IAB:n Mobiilityöryhmä |
Pidätämme oikeudet seminaariohjelman muutokseen.
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %).
IAB:n jäsenenä voit kutsua yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää