Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi.
Alan on tunnistettava internetiin liittyvien toimintojen, laitteiden ja tukijärjestelmien merkittävät ympäristövaikutukset. Toimialalla on vastuu vastata ilmastokriisiin ja ryhtyä päättäväisiin toimiin varmistaakseen brändeille kestävät mainosratkaisut ja, mikä tärkeintä, vähentääkseen digitaalisen mainonnan ekosysteemin kokonaispäästöjä.
Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutus tarjoaa käytännönläheistä tietoa keinoista, joilla eri osastot ja toiminnot voivat edistää merkittäviä muutoksia ja luoda positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
Kurssilla käydään läpi:
- Opit keskeiset käsitteet, viitekehykset, standardit ja tavoitteet ympäristön kestävyyden edistämiseksi digitaalisen mainonnan alalla, keskittyen kasvihuonekaasupäästöihin, ilmastovaikutuksiin, yritysten vastuullisuuteen ja hiililaskentaan.
- Saat kattavan käsityksen digitaalisen mainonnan alan hiilidioksidipäästöjen lähteistä, mukaan lukien päästöjen elinkaari datakeskuksissa, palvelimilla ja viestinnässä.
- Opit hiilidioksidipäästöjen mittaamismenetelmät digitaalisen mainonnan alalla, mukaan lukien GHG malin, suunnitteluperiaatteet, käyttötapaukset ja niihin liittyvät haasteet.
- Saat näkemyksiä ja strategioita digitaalisen mainonnan toimitusketjun optimointiin tehokkuuden ja kestävyyden parantamiseksi ilman negatiivisia vaikutuksia, mukaan lukien parhaat käytännöt ja esimerkkitapaukset.
Hinta:
1573€
IAB:n jäsenet saavat 10% alennusta.
Koodilla: IABEUROPEACADEMY10
Koulutusajankohta:
13.1.-17.1.2025
5 sessiota - 2 tuntia päivässä (10:30-12:30 CET / 9:30-11:30 GMT)
Tiedustelut
Heidi Blomberg
heidi.blomberg(at)iab.fi