Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
Tätä kasvua vauhdittavat verkkokaupan voimakas kasvu ja ensimmäisen osapuolen datan (first-party data) kasvava merkitys. Nämä nousevat trendit tunnistaen IAB Europe Academy keskittyy varustamaan digitaalisen mainonnan ammattilaiset tiedoilla ja taidoilla, joita tarvitaan sopeutumaan uusiin markkinavaatimuksiin. Tarjoamme vankan perustan Retail Mediasta, käsitellen keskeisiä trendejä, erilaisia mainosformaatteja ja tehokkaita mittaustapoja.
Kurssilla käydään läpi:
- Mitä Retail Media on ja miksi sen merkitys kasvaa.
- Miittaaminen ja attribuutio sekä sivuston sisällä että sen ulkopuolella.
- Monikanavainen ostaminen (Omnichannel Buying) ja miten voit tukea saumatonta monikanavastrategiaa.
- Mittaaminen myymälässä.
- Retail Media ja Retail Median markkina-analyysi.
Hinta:
330€
IAB:n jäsenet saavat 10% alennusta.
Koodilla: IABEUROPEACADEMY10
Koulutusajankohta:
Tiistai 21. tammikuuta 2025
Yksi 2,5 tunnin sessio (klo 10.30–13.00 CET / 9.30–12.00 GMT)
Tiedustelut
Heidi Blomberg
heidi.blomberg(at)iab.fi