Markkinoinnin kenttä käy läpi jatkuvaa murrosta ja markkinoinnissa osana käytettävät teknologiat näyttelevät yhä suurempaa roolia menestyksekkäissä markkinoinnin toteutuksissa sekä yrityksen investoinneissa.
Erityisesti asiakkuus- ja digimarkkinoinnin kohdalla teknologiset ratkaisut ovat keskiössä, joten IAB:n on luonnollista olla näyttämässä tietä teknologian ja markkinoinnin yhteisellä taipaleella. Työryhmä tapaa säännöllisesti käyden läpi ajankohtaisia muutoksia ja ilmiöitä teknologioiden osalta. Markkinointiteknologian työryhmän tavoitteina ovat markkinointiteknologia-alan kokonaiskuvan kirkastaminen, toimijoiden välisen yhteistyön tiivistäminen, objektiivisen kuvan luominen markkinointiteknologian hyödyntämismahdollisuuksista sekä markkinointiteknologioiden saaminen selkeämmin osaksi markkinointiviestinnän kokonaisuutta ymmärtääksemme alan kehittymistä paremmin.
Puheenjohtaja: Henri Maunuksela, dentsu
Varapuheenjohtaja: Niklas Tverin, Elisa
Tahdotko mukaan? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi
Työryhmän jäsenet:
Sonja Zolas, Valitut palat Henri Maunuksela, dentsu Jouni Leskinen, Madtrix Leena.Lehti-Martikainen, Otava Tuukka Aaltonen, Relevant Anssi Juusela, SOK Mika Tiainen, Liana |
Max Söderlund , Playable Jesse Pärnänen, Leadfeeder Kristiina Banda, Adobe Niklas Tverin, Elisa Nora Mallat, Valitutpalat Teemu Lahti, Myynnin maailma Maiju Kukka, Tietoevry |
Noora Suni, Meltwater Petteri Kalaoja, Dagmar Mark Weijers, Giosg Pilvi Vilja, Dun & Bradstreet Amanda Partanen, Sanoma Tony Lilius, Salesforce Charlotta Muinonen, Neste Mika Tiainen, Lianatech |
IAB Finlandin Martech -työryhmä halusi kartoittaa vastaajaorganisaatioiden nykytilaa liittyen markki...
Lataa tutkimusraportti