IAB:n Ohjelmallisen mainonnan työryhmän tarkoituksena on kehittää ryhmän jäsenten ammatillista osaamista sekä tuottaa markkinatietoa. Avoimen ja arvostavan keskusteluilmapiirin ylläpitäminen on yksi työryhmän arvoista; tätä ja muita ryhmän tavoitteita toteutetaan erilaisilla toimenpiteillä, kuten pienryhmätöillä, esitelmillä ajankohtaisista aiheista sekä fasilitoiduilla keskusteluilla. Työryhmän agendalle mahtuvat mukaan mm. ohjelmallisen mainonnan trendit, evästeettömään aikaan valmistautuminen sekä digimainonnan standardit.
Työryhmä on tuottanut markkinalle viime aikoina mm. Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit -tutkimuksen sekä webinaarin aiheesta. Lisäksi työryhmässä on julkaistu opas ratkaisuista kolmannen osapuolen evästeiden katoamiseen sekä podcast-jakso ohjelmallisen nykytilasta Suomessa.
Supersuosittua työryhmää luotsaavat tyylillä & taidolla Adformin Juuli Pelkonen sekä Schibstedin Dorentina Abazi. Työryhmä tapaa kuuden viikon välein ja syksyn ensimmäinen tapaaminen pidetään 23.8 klo 9:00 - 10:30. Tervetuloa mukaan!
”Työryhmä on täynnä innokkaita alan ammattilaisia; mainostajat, toimistolaiset, julkaisijat ja teknologiatoimittajat ovat kaikki tervetulleita. Tavoitteenamme on saada jokaiseen tapaamiseen mielenkiintoinen agenda sekä paljon keskustelua ja tiedonjakoa. Työryhmän vetäminen on ollut todella antoisaa aktiivisen porukan ansiosta. Uskon myös, että jokainen jäsen on oppinut tapaamisissa ja pienryhmissä jotain uutta. Ohjelmallinen mainonta kasvaa ja kehittyy vauhdilla, joten on mahtavaa, että meillä on kasassa näin dynaaminen porukka viemässä alaa eteenpäin.” Puheenjohtaja Juuli Pelkonen
Työryhmä kokoontuu 6:n viikon välein, ja mukaan voi tulla pyytämällä kalenterikutsun IAB:n Pasi Raassinalta (pasi.raassina@iab.fi), tervetuloa mukaan!
Puheenjohtaja: Juuli Pelkonen, Adform
Varapuheenjohtaja: Dorentina Abazi, Schibsted
Työryhmän jäsenet:
Aleksi Ylitalo, RTL |
Joonas Saukkonen, Fonecta |
Miikka Rahikainen, Dagmar |
IAB:n marraskuun webinaarissa käsiteltiin ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuunti...
Katso tallenneIAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa...
lue lisää