Sisältömarkkinoinnin työryhmän tavoite on kehittää markkinointia innostavaksi, hyödylliseksi ja toimivaksi. Ilman kiinnostavaa sisältöä oikeille kohderyhmille ei synny tuloksia. Yhdessä IAB:n yhteisön, mediatalojen, sisältötoimistojen, mediatoimistojen ja eri toimialojen yritysten markkinointipäättäjien kanssa havainnoimme ja analysoimme markkinaa sekä eri kohderyhmissä resonoivia trendejä. Sisältömarkkinoinnin työryhmä on aktiivinen ja innostunut.
Työryhmään tuovat näkemyksiänsä johtavat asiantuntijat, terävät sisällöntuottajat, sisältöstrategit sekä mediaosaajat ja sisältöjä tehostavan teknologian ammattilaiset. Myös brändien markkinoinnista ja sisällöistä vastaavat päälliköt jakavat työryhmässä ajatuksemme, että markkinointia ei ole ilman sisältöjä.
Aktiivinen työryhmä on tuottanut sisältömarkkinoinnin oppaita, webinaaripuheenvuoroja ja koulutuksia. Pienryhmissä olemme tuottaneet podcasteja, kehitämme sisältöjen vaikuttavuuden mittaamista ja osallistuneet pyydettäessä muiden työryhmien työskentelyyn. Uskomme, että yhteistyö vie aina eteenpäin!
Työryhmässä jaetaan luottamuksellisesti osaamista: jokainen tuo vuorollaan näytille caseja ja inspiraatiota. Näin opimme yhdessä ja pystymme kiteyttämään näkemyksiä sisällöistä markkinointialan muuttuviin tarpeisiin.
Puheenjohtajan terveiset:
”Luova ajatus, joka saa yleisön käyttämään aikaansa sisällön parissa. Innolla ja sydämellä toteutettu laadukas sisältö. Ymmärrys oikeista jakelukanavista ja toimiva teknologia taustalla, datan hyödyntämistä unohtamatta. Voiko näin kiehtovaa yhdistelmää edes olla?
Meitä yhdistää palo siihen, että pääsee luomaan puhuttelevan tarinan ja sitten mittaamaan menestystä. Sisältömarkkinoinnin työryhmässä rakennamme kiinnostavampaa maailmaa.”
Puheejohtaja: Hanna Repo, Alma
Haluatko mukaan? Ole yhteydessä pasi.raassina@iab.fi
Työryhmän jäsenet:
Niina Korhonen, Aller |
Hanna Vartiainen, Indieplace |
Jutta Hämäläinen, Elisa |
IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpie...
Lue lisää