Icon
Sosiaalisen median markkinointi Markkina

Sosiaalinen media on poikkeuksellinen markkinointikanava brändeille. Se tarjoaa vertaansa vailla olevan kattavuuden miljardeille aktiivisille käyttäjille ja hyvin kustannustehokkaita markkinointiratkaisuja.

Sosiaalinen media mahdollistaa suoran vuorovaikutuksen ja sitoutumisen asiakkaiden kanssa, mikä lisää luottamusta ja uskollisuutta. Arvokas analytiikka ja oivallukset auttavat rakentamaan tehokkaita strategioita, joka varmistaa kohderyhmien tavoittamisen. IAB Finlandin somemarkkinoinnin työryhmä tarjoaa kaikille IAB:n jäsenyrityksille erinomaisen väylän tutustua muihin alan ammattilaisiin ja ajankohtaisiin aiheisiin. Työryhmän teemat rakentuvat työryhmän omien toiveiden ympärille ja aiheet vaihtelevat ajankohtaisten trendeistä mittaamiseen ja liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamiseen somessa. Työryhmätapaamiset aloitetaan aina rennosti fiilisringillä eli kuulumisten vaihdolla, jonka jälkeen siirrytään agendalla oleviin aiheisiin. Työskentelemme pienryhmissä ja vetovuorossa oleva ryhmä alustaa päivän aiheen itse tai mielenkiintoisen vieraan johdolla. Sosiaalisen median työryhmän tapaamiset ovat kuuden viikon välein.

"Sosiaalinen media kehittyy vauhdilla ja tämän työryhmän tavoitteena on pitää markkina ajantasalla. Työryhmä koostuu super hyvästä joukosta alan ammattilaisia. Mukana on sekä mainostajien, mediatoimistojen, medioiden että eri teknologioiden edustajia. Käsittelemme jokaisessa tapaamisessa pienryhmän johdolla ennakkoon valittua aihetta. Mukana on usein myös mielenkiintoisia puheenvuoroja työryhmän ulkopuolelta. Toivotamme tervetulleeksi kaikki uudet jäsenet!"  Jaana Karjalainen.

Puheenjohtaja: Eve Peltola, dentsu
Varapuheenjohtaja: Miikka-Markus Leskinen, OIKIO

Tahdotko mukaan? Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi

Työryhmän jäsenet:

Jaana Karjalainen, Meta
Tanja Tammisalo, Valve
Pinja Aaltonen, Otava
Miikka-Markus Leskinen, OIKIO
Leo Mäntylä, GroupM
Aino Mäki, Kinesso

Juho Rajala, Sanoma
Marko Multisilta, Httpool
Emilia Liukko, Dagmar
Jonetta Jahnukainen, Kesko
Ellen Odahlgrönroos, Svenska Teatern
Heidi Selin, Berner

Jessica Rantala, Content Corner
Petteri Parhi, Kalevamedia
Karoliina Kupari, Improvemedia
Eve Peltola, dentsu
Arttu Hattari, Aste Helsinki
Jimi Paaso, Nitro

 

 

Branded Content -opas lataa opas
IAB Studio: Mikä ihmeen sometrendi? Kuuntele jakso
IAB Studio: somekanavien salat 1/2 - TikTok, Snapchat ja Jodel lue lisää