Icon
Sosiaalisen median markkinointi Markkina

Sosiaalinen media on poikkeuksellinen markkinointikanava brändeille. Se tarjoaa vertaansa vailla olevan kattavuuden miljardeille aktiivisille käyttäjille ja hyvin kustannustehokkaita markkinointiratkaisuja.

Sosiaalinen media mahdollistaa suoran vuorovaikutuksen ja sitoutumisen asiakkaiden kanssa, mikä lisää luottamusta ja uskollisuutta. Arvokas analytiikka ja oivallukset auttavat rakentamaan tehokkaita strategioita, joka varmistaa kohderyhmien tavoittamisen. IAB Finlandin somemarkkinoinnin työryhmä tarjoaa kaikille IAB:n jäsenyrityksille erinomaisen väylän tutustua muihin alan ammattilaisiin ja ajankohtaisiin aiheisiin. Työryhmän teemat rakentuvat työryhmän omien toiveiden ympärille ja aiheet vaihtelevat ajankohtaisten trendeistä mittaamiseen ja liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamiseen somessa. Työryhmätapaamiset aloitetaan aina rennosti fiilisringillä eli kuulumisten vaihdolla, jonka jälkeen siirrytään agendalla oleviin aiheisiin. Työskentelemme pienryhmissä ja vetovuorossa oleva ryhmä alustaa päivän aiheen itse tai mielenkiintoisen vieraan johdolla. Sosiaalisen median työryhmän tapaamiset ovat kuuden viikon välein.

"Sosiaalinen media kehittyy vauhdilla ja tämän työryhmän tavoitteena on pitää markkina ajantasalla. Työryhmä koostuu super hyvästä joukosta alan ammattilaisia. Mukana on sekä mainostajien, mediatoimistojen, medioiden että eri teknologioiden edustajia. Käsittelemme jokaisessa tapaamisessa pienryhmän johdolla ennakkoon valittua aihetta. Mukana on usein myös mielenkiintoisia puheenvuoroja työryhmän ulkopuolelta. Toivotamme tervetulleeksi kaikki uudet jäsenet!" Puheenjohtaja Jaana Karjalainen.

Puheenjohtaja: Jaana Karjalainen, Meta
Varapuheenjohtaja: Tytti Oksanen, Neste

Tahdotko mukaan? Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi

Työryhmän jäsenet:

Jaana Karjalainen, Meta
Tytti Oksanen; neste
Marjukka Mäkinen, Ilkka
Tanja Tammisalo, Valve
Pinja Aaltonen, Otava
Miikka-Markus Leskinen, Fonecta
Senni Kaski, GroupM
Leo Mäntylä, GroupM

Juho Rajala, Sanoma
Marko Multisilta, Httpool
Maria Karttunen, Dagmar
Emma Villman, Kesko
Veronika Mikheeva, Berner
Tuija Penttilä, Kaakon viestintä
Mimi Alen, GroupM

Jessica Rantala, Content Corner
Petteri Parhi, Kalevamedia
Nora Rantsi, Improvemedia
Eve Peltola, dentsu
Jukka-Pekka Mäkinen, Media
Arttu Hattari, Aste Helsinki
Ellen Odahlgrönroos, Svenska Teatern

Branded Content -opas lataa opas
IAB Studio: Mikä ihmeen sometrendi? Kuuntele jakso
IAB Studio: somekanavien salat 1/2 - TikTok, Snapchat ja Jodel lue lisää