Sosiaalinen media on poikkeuksellinen markkinointikanava brändeille. Se tarjoaa vertaansa vailla olevan kattavuuden miljardeille aktiivisille käyttäjille ja hyvin kustannustehokkaita markkinointiratkaisuja.
Sosiaalinen media mahdollistaa suoran vuorovaikutuksen ja sitoutumisen asiakkaiden kanssa, mikä lisää luottamusta ja uskollisuutta. Arvokas analytiikka ja oivallukset auttavat rakentamaan tehokkaita strategioita, joka varmistaa kohderyhmien tavoittamisen. IAB Finlandin somemarkkinoinnin työryhmä tarjoaa kaikille IAB:n jäsenyrityksille erinomaisen väylän tutustua muihin alan ammattilaisiin ja ajankohtaisiin aiheisiin. Työryhmän teemat rakentuvat työryhmän omien toiveiden ympärille ja aiheet vaihtelevat ajankohtaisten trendeistä mittaamiseen ja liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamiseen somessa. Työryhmätapaamiset aloitetaan aina rennosti fiilisringillä eli kuulumisten vaihdolla, jonka jälkeen siirrytään agendalla oleviin aiheisiin. Työskentelemme pienryhmissä ja vetovuorossa oleva ryhmä alustaa päivän aiheen itse tai mielenkiintoisen vieraan johdolla. Sosiaalisen median työryhmän tapaamiset ovat kuuden viikon välein.
"Sosiaalinen media kehittyy vauhdilla ja tämän työryhmän tavoitteena on pitää markkina ajantasalla. Työryhmä koostuu super hyvästä joukosta alan ammattilaisia. Mukana on sekä mainostajien, mediatoimistojen, medioiden että eri teknologioiden edustajia. Käsittelemme jokaisessa tapaamisessa pienryhmän johdolla ennakkoon valittua aihetta. Mukana on usein myös mielenkiintoisia puheenvuoroja työryhmän ulkopuolelta. Toivotamme tervetulleeksi kaikki uudet jäsenet!" Puheenjohtaja Jaana Karjalainen.
Puheenjohtaja: Jaana Karjalainen, Meta
Varapuheenjohtaja: Tytti Oksanen, Neste
Tahdotko mukaan? Ota yhteyttä: jannina.niskala@iab.fi
Työryhmän jäsenet:
Jaana Karjalainen, Meta |
Juho Rajala, Sanoma |
Jessica Rantala, Content Corner |