Connected TV (CTV) ostajan opas
Miksi IAB Finland ja Videomainonnan työryhmä tuottavat CTV-oppaan Suomen markkinoille?
Uskomme, että Connected TV (CTV) -markkina tulee kehittymään, kasvamaan ja ottamaan merkittävämpää asemaa Suomessa ja Pohjoismaissa tulevien vuosien aikana. Halusimme avata CTV-markkinoiden tilannetta, tulevaisuuden näkymiä sekä mainosmahdollisuuksia media-alan eri toimijoille: broadcastereille, julkaisijoille, mainostajille, media- ja mainostoimistoille sekä teknologiayrityksille.
Julkaisun ja oppaan tavoitteena on vauhdittaa Suomen CTV-markkinan kehitystä ja rohkaista eri toimijoita tekemään yhteistyötä teknologioiden, sisältöjen ja mainosratkaisujen osalta. Toivomme, että mahdollisimman moni lähtee testaamaan CTV-mainonnan mahdollisuuksia ja ottaa big screen -ratkaisut osaksi tulevia suunnitelmia.
Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.
Lataa opas tästä