Icon
Digitaalisen ulkomainonnan ostajan opas 10/2020 Oppaat

Digitaalinen ulkomainonta tarkoittaa digitaalisilla mainosruuduilla näkyvää kodin ulkopuolista mainontaa. Kuluttaja kohtaa digitaalista ulkomainontaa monissa eri ympäristöissä, kuten kaupunkien kaduilla, bussipysäkeillä, metroasemilla, kauppakeskuksissa ja vapaa-ajan eri kohteissa mm. vierasvenesatamissa, golf- ja laskettelukeskuksissa.

Digitaalisen ulkomainonnan määrä kasvaa – jatkuvasti ja kaikkialla. Harvasta asiasta alan asiantuntijat ovat niin samaa mieltä kuin digitaalisen ulkomainonnan kasvusta – kyse on enemmänkin kuinka nopeasti se kasvaa.

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmä aloitti toimintansa syksyllä 2019. Nyt työryhmä on tehnyt Suomen ensimmäisen digitaalisen ulkomainonnan ostajan oppaan, jonka tavoitteena on esitellä digitaalisen ulkomainonnan vahvuuksia, vastuullista toimintatapaa sekä auttaa digitaalisen ulkomainonnan käyttöä markkinointikanavana.

Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.

Lataa opas tästä