Icon
Digitaalisen ulkomainonnan ostajan -opas Oppaat

DOOH opas - opasDigitaalisen ulkomainonnan ostajan - opas

Digitaalisen ulkomainonnan ostajan -opas on tehty helpottamaan ulkomainonnan suunnittelua ja ostamista. Oppaaseen on koottu kattava paketti siitä mm. mitä digitaalinen ulkomainonta pitää sisällään, kuinka sen vaikuttavuutta voidaan mitata tai miten vastuullisuus otetaan huomioon näissä kirkkaissa valomainoksissa. Opas on tehty kaikille, jotka tekevät digitaalista ulkomainontaa tai vasta suunnittelevat sen aloittamista.

Kuten muutkin mediaryhmät, myös ulkomainonta on keskellä digitalisoitumista. Entistä näyttävämpien mainospintojen lisäksi digitaalisuus tarkoittaa myös mm. täysin uusia mahdollisuuksia mainonnan kohdentamiseen sekä mainonnan ostoprosessin nopeutumista. Kaikki tämä kehitys on merkittävää erityisesti markkinoijille, sillä kuten muidenkin mediaryhmien kohdalla, digitaalisuus auttaa entistä toimivampien sekä tehokkaampien kampanjakokonaisuuksien rakentamisen.

Ulkomainonta on jo nyt läsnä arki- ja vapaa-ajan ympäristössämme ja se tavoittaa suuren osan väestöstä – tulevaisuudessa myös entistä näyttävämmillä ja paremmin kohdennettavilla mainosratkaisuilla.

Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.

Lataa opas tästä