Icon
Internet ilman kohdennettua mainontaa tutkimus 2024 Oppaat

 

Internet ilman kohdennettua mainontaa tutkimus 2024

Media-alan tutkimussäätiö rahoitti nyt toista kertaa IAB Finlandin Internet ilman kohdennettua mainontaa -tutkimuksen. Tutkimuksen kenttätyö suoritettiin vuoden 2023 marras-joulukuussa Kantarin toimesta. Tutkimuksessa selvitetään kuluttajien tyytyväisyyttä ja preferenssiä mainosrahoitteista internetiä kohtaan. Lisäksi tutkimus valottaa mm. kuluttajien kokemia huolia verkkopalveluiden yksityisyyteen liittyen, yleistä ymmärrystä evästeisiin liittyen sekä seikkoja, jotka saavat antamaan consentin verkkopalvelulle.
Miksi kuluttajien kuunteleminen on tärkeää? Siksi, että vain kuluttajien osaamistason kasvattaminen on kestävä tapa tukea mainosrahoitteisia verkkopalveluita. IAB Finland ja Media-alan tutkimussäätiö toivottavat mielenkiintoisia lukuhetkiä.

English summary HERE

Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

Lataa opas syöttämällä tietosi lomakkeelle, opas lähetetään sähköpostiisi