Markkinointiteknologioiden hyödyntämisen tilanne
IAB Finlandin Martech -työryhmä halusi kartoittaa vastaajaorganisaatioiden nykytilaa liittyen markkinointiteknologioihin sekä niiden käyttöön. Tavoitteena oli ymmärtää, millainen rooli markkinointiteknologioilla on organisaatiossa sekä mitä hyötyjä ja haasteita niihin liittyy. Vastaajia kyselyyn saatiin 34 kpl. Kyselyssä selvitettiin mm.
Miten pitkällä vastaajan yritys on asiakasdatan hyödyntämisessä ja asiakaskokemuksen optimoinnissa?
Hyödynnetäänkö käytössä olevia markkinointiteknologioita parhaalla mahdollisella tavalla?
Mitkä asiat aiheuttaa haasteita markkinointiteknologioiden osalta?
Mitä toimivia prosesseja tai ratkaisuja on hyödynnetty markkinointiteknologioiden osalta?
Kuka tai ketkä jakavat omistajuuden markkinointiteknologioista?
Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.