Näin suomalainen kuuntelee - Podcast Edition 2024
IAB Finlandin Digitaalisen audion työryhmän pienryhmä toteutti kolmannen kerran tutkimuksen, jonka tavoitteena on tarjota kattava katsaus suomalaisen audiomedian tavoittavuuteen sekä kuuntelutottumuksiin. Tänä vuonna tutkimuksessa oli erityishuomio podcasteissa.
Tutkimuksen toteutti markkinatutkimusyritys Nepa työryhmän tilauksesta. Työryhmässä olivat mukana 2024 A-lehdet, Bauer Media, IAB Finland, RadioMedia, Sanoma Media Finland, Suomen Podcastmedia ja Yle. Tämä raportti on tuotettu yhteistyössä Nepan ja työryhmän kanssa.
Lataa raportti itselle
Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.