Icon
Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit tutkimus 2024 Oppaat

 

Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit tutkimuksen tulokset 2024

Uusin, ja nyt kolmatta kertaa tehty, tutkimusraportti tarjoaa kattavan katsauksen ohjelmallisen ostamisen nykytilaan ja trendeihin Suomessa. Tutkimuksen tiedonkeruu toteutettiin elo-lokakuussa 2024. Tässä raportissa tarkastellaan ohjelmallisen ostamisen kehitystä, keskittyen erityisesti siihen, miten suomalaiset yritykset ovat omaksuneet tämän dynaamisen mainonnan ostamisen muodon.

Vastaajat kerättiin IAB:n jäsenkirjeen, sosiaalisen median kanavien sekä tapahtumien kautta, mikä tarkoittaa, että tulokset painottuvat erityisesti suurempiin mainostajiin ja toimistoihin. On tärkeää huomata, että tutkimustulokset eivät täysin edusta kaikkia suomalaisia yrityksiä. Oikein mukavia lukuhetkiä.

Lataa tutkimuksen tulokset itsellesi

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

Lataa tutkimuksen tulokset syöttämällä tietosi lomakkeelle, tulokset lähetetään sähköpostiisi