Icon
Pelimainonnan nykytila ja trendit Suomessa Oppaat

 

Pelimainonnan nykytila ja trendit Suomessa 2024

Historiallinen eli ensimmäinen IAB Finlandin pelimainonnan tutkimus.

Pelimainonta on yksi nopeimmin kasvavista digimainonnan muodoista maailmassa. Tutkimuksen avulla halusimme selvittää pelimainonnan tunnettuutta, ostamisen nykytilaa ja haasteita, kokemuksia pelimainonnasta sekä kiinnostusta pelimainonnan eri ratkaisuja kohtaan. Tarkoitus on uusia tutkimus vuosittain. Vastaava tutkimus pelimainonnasta on tehty myös mm. Ruotsissa IAB Sverigen toimesta.

 

Lataa raportti itselle

Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

Lataa opas syöttämällä tietosi lomakkeelle, opas lähetetään sähköpostiisi