Lämpimästi tervetuloa sisällön pariin: tämä on IAB Finlandin Sisältömarkkinoinnin työryhmän suunnittelema ja tuottama sisältömarkkinoinnin tiivis perusopas kaikille aiheen parissa työskenteleville. Oppaan laatimiseen ovat antaneet panoksensa 14 sisältömarkkinoinnin asiantuntijaa miltei yhtä monesta eri organisaatiosta.
Työryhmänä olemme halunneet tehdä oppaasta nopeasti kulutettavan, hyvän jäsentelyn kautta selailtavan
sekä konkretian kautta aihetta lähestyvän katsauksen.
Kirjankin aiheesta voisi kirjoittaa, mutta monesti sisältö tavoittaa kohderyhmänsä parhaiten kevyemmässä formaatissa. Aivan blogikirjoituksen mittaiseksi tätä kokonaisuutta emme kuitenkaan halunneet mahduttaa. Siispä syntyi opas, jonka parissa toivomme sinun viihtyvän joko hetken tai pidempään.
Kaikkein parhaiten tämä sisältömarkkinoinnin opas sopii:
- erinomaisena perusoppimääränä sisältömarkkinoinnin uusille kyvyille
- sisältömarkkinoinnin ammattilaisille kokonaiskuvan palauttamiseen
- sisältömarkkinoinnin ammattilaisille oman työn ja arjen rutiinien arviointiin ja ammatillisen ajattelun kehittämiseen
- kenelle tahansa markkinoinnin parissa työskentelevälle, jota kiinnostaa sisältömarkkinointi kiinnostaa
Opas johdattelee yleisen kautta yksityiskohtaiseen ja takaisin yleisnäkymään. Aluksi kerromme, miten sisältömarkkinointia yleensä määritellään ja ketkä sitä tekevät. Sen jälkeen annamme pikaistakin pikaisemman pikakurssin sisältömarkkinoinnin suunnitteluun ja näytämme pintaraapaisun muun muassa tuotannosta, kanavaoptimoinnista ja vastuullisuudesta. Hyödyt eri osapuolille nostimme omaksi pääotsikokseen, samoin pienen sanaston.
Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.
Lataa opas tästä