Tubettajayhteistyöopas
Julkaistu 1/2017
Tämä opas on tehty kaikille tubetuksen parissa työskenteleville ja varsinkin tubettajayhteistyöstä kiinnostuneille mainostajille. Opas esittelee Suomen tubettajakentän toimintaa ja yhteistyömahdollisuuksia, taustoittaa ilmiötä sekä antaa suosituksia yhteistyön selkeästä merkitsemisestä alalla vallitsevan käytännön mukaisesti. Tarkoituksena on myös rohkaista mainostajia tekemään tubettajien kanssa yhteistyötä, helpottaa sitä, sekä kasvattaa toimialaa ammattimaisempaan suuntaan. Oppaan taustatietona on käytetty Mainonnan eettisen neuvoston antamaa lausuntoa sekä Troot Networkin ja Annalectin tekemää tutkimusta syksyltä 2016 sekä A-lehtien Demi Tech -tutkimusta vuodelta 2016.
TULOSSA: IAB Finlandin Vaikuttajamarkkinoinnin opas julkaistaan alkuvuodesta 2019.
Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.
Lataa Tubettajayhteistyöopas maksutta käyttöösi tästä