Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
20.04.2017
Kolme keskeisintä megatrendiä, jotka kestävät vuoteen 2020
Mainosrahoitteinen media elää murrosaikaa. Mitkä ovat trendejä, jotka ovat pinnalla jo nyt, ja jotka vaikuttavat vielä pitkälle tulevaisuuteen?
lue lisää22.12.2016
Mainonnan läpinäkyvyys - toimiston ja mainostajan välinen sopimus vai toimialan yhteinen asia?
Teknologiat ja ohjelmallinen ostaminen ovat pysyvästi muuttaneet mainonnan kustannusrakennetta ja suhtautumista läpinäkyvyyteen.
lue lisää30.11.2016
Näin asiakaskokemus mullisti viihdeteollisuuden - Case Netflix
Viisi asiaa mitä voimme oppia Netflixin systemaattisesta ja säännöllisesta tavasta analysoida asiakasdataa.
lue lisää18.02.2016
Median tulevaisuus
Dinglen Juho Jokinen kertoo, miten datasta oikeasti tehdään liiketoimintaa.
lue lisää