Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

20.04.2017

Kolme keskeisintä megatrendiä, jotka kestävät vuoteen 2020

Mainosrahoitteinen media elää murrosaikaa. Mitkä ovat trendejä, jotka ovat pinnalla jo nyt, ja jotka vaikuttavat vielä pitkälle tulevaisuuteen?

lue lisää

22.12.2016

Mainonnan läpinäkyvyys - toimiston ja mainostajan välinen sopimus vai toimialan yhteinen asia?

Teknologiat ja ohjelmallinen ostaminen ovat pysyvästi muuttaneet mainonnan kustannusrakennetta ja suhtautumista läpinäkyvyyteen.

lue lisää

30.11.2016

Näin asiakaskokemus mullisti viihdeteollisuuden - Case Netflix

Viisi asiaa mitä voimme oppia Netflixin systemaattisesta ja säännöllisesta tavasta analysoida asiakasdataa.

lue lisää

18.02.2016

Median tulevaisuus

Dinglen Juho Jokinen kertoo, miten datasta oikeasti tehdään liiketoimintaa.

lue lisää