Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
05.04.2024
Uuuh… dooh-mainonta jatkoi kasvukäyrällä myös 2023
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2023 oli noin 53,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua on reippaat 16 %, kun vastaavana aikana Kantarin raportoima koko ulkomainonnan markkina kasvoi 9 %. Kaiken mediamainonnan määrä Suomessa laski vuonna 2023 2,4 %.
lue lisää01.07.2022
IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus
IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.
lue lisää01.12.2021
Mainostajat kaipaavat dataa digitaalisen ulkomainonnan vaikuttavuudesta
IAB:n digitaalisen ulkomainonnan työryhmä teetti toukokuussa 2021 kyselytutkimuksen kartoittaakseen digiulkomainonnan mainostajien tarpeita ja toiveita. Yhdessä kysymyksessä tiedusteltiin mainostajien toiveita digiulkomainonnan tulevaisuuden kehitykseltä.
lue lisää09.09.2021
Mitkä trendit vaikuttavat kodin ulkopuolisessa mediassa juuri nyt?
Tällä hetkellä markkinointipäättäjien yksi suurimpia haasteita on ymmärtää, mitkä koronakriisin tuomat muutokset ovat pysyviä ja mitkä eivät. Yhteiskunnan teknologinen murros on modernisoinut myös ulkomainosmedian toimintaympäristöä ja suunnittelutyökaluja. Listasin kolme digitaalisen ulkomainonnan trendiä, jotka ovat täällä jo nyt, valmiina brändien hyödynnettäväksi.
lue lisää