Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
01.11.2018
Kokemus on työnantajabrändin tärkein mittari
Yrityskulttuurin ei kuulukaan puhutella kaikkia
lue lisää06.09.2018
Yrityskansalaisaktivismi 0.0 - Just Do It
Ylösnouskoon uudestisyntynyt sisältömarkkinointi, joka antaa kipinän yhteiskunnallisille muutoksille.
lue lisää07.06.2018
Kerää itsesi ja markkinointiroskasi
Oletko ekologinen? Ja en nyt tarkoita ekologista pelkästään siinä mielessä, että lajittelet roskasi ja pyöräilet töihin. Nyt puhutaan markkinointiviestinnästä, joka ei ole pelkkää roskan levitystä.
lue lisää26.04.2018
Reaktiivisella markkinoinnilla maineeseen – näin otat ilmiöt haltuun
Jotta brändisi voi nousta puheenaiheeksi, täytyy sen kyetä paitsi seuraamaan sen ympärillä tapahtuvia ilmiöitä ja keskusteluja, myös reagoimaan niihin niin yhteisön sisällä kuin sen ulkopuolellakin.
lue lisää