Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

11.08.2020

Koronavirus markkinoinnin muutoksen kiihdyttäjänä

Kesälomilta palataan tilanteeseen, jossa on edelleen paljon pandemiasta johtuvaa epävarmuutta mutta myös uutta toiveikkuutta. Nyt toivotaan ettei toinen aalto iske kovaa ja samalla mietitään mihin pitäisi panostaa vai pitäisikö vielä odottaa.

lue lisää

31.03.2020

Digitaalisen ulkomainonnan toimijat luovat yhdessä pohjaa tulevalle kasvulle

Digitaalinen ulkomainonta näkyy katukuvassa niin ulkona kuin sisälläkin ja tavoittaa kuluttajat entistä paremmin. Koronan jälkeen, digitaalisen ulkomainonnan määrän uskotaan jatkavan roimaa kasvuaan sekä Suomessa että myös koko Euroopassa.

lue lisää

09.12.2019

Mihin käyttää kolmannen osapuolen dataa

Omasta datasta puhutaan paljon ja syystäkin, koska sitä hyödyntäen omaa markkinointia voidaan monin tavoin tehostaa jo pienillä teoilla. Kolmannen osapuolen datan käytössä sen sijaan päädytään usein keskustelemaan lähinnä mainonnan kohdentamisesta.

lue lisää

15.04.2019

Älyä mobiilimainontaan

Mobiilisivustoilla ja sovelluksissa käyttäjä selaa usein sivua alaspäin nopeasti ja sivuuttaa yläosan mainokset. Mobiilissa kaikista parhaiten toimivat mainokset, jotka ovat hieman alempana sivustolla ja etenkin artikkelin sisällä.

lue lisää