Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
29.09.2017
Digitaalista tulevaisuutta tehdään rohkeudella, rajat ylittävillä organisaatioilla ja oppimisella!
IAB Finlandin 20-vuotista taivalta juhlittiin seminaarin merkeissä muutoksen tekijöiden kanssa
lue lisää21.02.2017
Mainonnan laatu
Laadukas mainonta ei häiritse mediakokemusta, vaan parhaimmillaan antaa sille lisäarvoa natiivissa muodossa.
lue lisää22.12.2016
Mainonnan läpinäkyvyys - toimiston ja mainostajan välinen sopimus vai toimialan yhteinen asia?
Teknologiat ja ohjelmallinen ostaminen ovat pysyvästi muuttaneet mainonnan kustannusrakennetta ja suhtautumista läpinäkyvyyteen.
lue lisää16.12.2016
Tunnelmia IAB:n syyskokouksesta
Paneelikeskustelun aiheena datan merkitys digimarkkinoinnin tulevaisuudessa.
lue lisää