Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
29.03.2019
IAB Network Next - Ohjelmallisen mainonnan trendit ja laadun kirittäminen
Ohjelmallisen mainonnan käsite vaatii tosin tarkennuksia näitä ennusteita tarkasteltaessa, sillä se sisältää kaiken ohjelmallisen alustojen kautta ostetun mainonnan, myös suoraan yksittäiseen mediaan kohdistuvat ostot.
lue lisää15.03.2019
IAB:n kuulumisia
IAB:n vuosi 2019 on käynnistynyt kuten edellisetkin, vauhdikkaasti kasvun merkeissä. Loppuvuodesta valitun uuden hallituksen pesti on alkanut aikaansaavan yhteistyön merkeissä, keskittyen aluksi vuoden painopisteiden määrittelyyn.
lue lisää05.10.2018
Datakaupan läpinäkyvyys GDPR:n jälkeisessä maailmassa
Data parantaa mainonnan tuloksia, mutta tarkista, kenelle annat pääsyn arvokkaaseen omaisuuteesi.
lue lisää16.05.2018
Kuka kerää dataa sivustoltasi?
Onko se Facebook ja Google? Vastaus on ei. Valtaosa myytävästä datasta päätyy marketin tiskille ihan tavallisten yritysten kotisivuilta.
lue lisää