Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
26.05.2014
Miten Eurooppa pääsee digin kärkeen?
Interact-kongressissa pohdittiin keinoja, joilla vanha manner saa Yhdysvallat kiinni digissä. Puheenaiheiksi nousivat big data, yleisömittaus ja sisältömarkkinointi.
lue lisää13.11.2013
Verkkomedioiden yleisömittausta kehitetään
Suomessa siirrytään digitaalisten palveluiden yleisöjen paneelipohjaiseen mittaamiseen kuten monilla muillakin suurilla mainosmarkkinoilla on tehty. Median käytön muutos ja päätelaitteiden monimuotoisuus ovat asettaneet digitaalisten palveluiden yleisömittaukselle uudenlaisia haasteita.
lue lisää30.05.2013
Anders Stenbäck nosti mobiilimittauksen haasteet Interactin paneelikeskusteluun
Barcelonassa 23.–24.5. pidetty IAB Europen Interact’13-seminaari starttasi vauhdikkaasti Sanomien Anders Stenbäckin tähdittämällä paneelikeskustelulla. Kampanja- ja yleisömittauksen haasteita ja tulevaisuutta pohtineessa keskustelussa keskiöön nousi kontekstin merkitys brändättyjen sisältöjen ja mainonnan kuluttamisessa.
lue lisää15.04.2013
IAB Finland vahvistaa rooliaan yleisömittauksen standardoijana ja kehittäjänä Suomessa
Yleisömittauksen ongelmiin yhdessä palveluntarjoajien kanssa ratkaisuja etsinyt IAB Finlandin Mittaustyöryhmä organisoidaan uudelleen. Työryhmän toimintaa tehostetaan valitsemalla nimetyt asiantuntijajäsenet, jotka edustavat laajasti IAB:n jäsenkuntaa. Samalla parannetaan tiedonkulkua eri toimijoiden välillä. Yleisömittauksen murroksessa on tärkeää, että koko IAB:n jäsenkenttä on yhdessä rakentamassa koko alaa palvelevaa mittaustapaa.
lue lisää