Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

03.03.2020

Dynaaminen mainonta − tee puhuttelevampaa mainontaa edullisemmin

Dynaamista display-mainontaa on tehty ainakin kymmenen vuotta. Tänä aikana dynaamisen mainonnan määrä on kasvanut merkittävästi, ja markkinalle on tullut hyviä alustoja sen toteuttamiseen. Dynaamisen mainonnan mahdollisuudet ovat kuitenkin edelleen alihyödynnettyjä, kehityspäällikkö Johannes Hocksell Sanomalta kirjoittaa.

lue lisää

30.01.2020

Kysy IABlta: Vastauksia TCF:stä, ePrivacysta ja tietosuojasta

IAB Finlandin 23.1.2020 järjestämässä Master Your GDPR -seminaarissa oli painavaa asiaa tietosuojasta ja sen vaikutuksista alati muuttuvaan digitaalisen mainonnan ekosysteemiin. Alan polttavia uutisia kuultiin tietosuojaviranomaisen edustajalta, web-alustojen asiantuntijalta sekä IAB:n tietosuojaryhmän puheenjohtajalta.

lue lisää

06.03.2019

Onko vaikuttajamarkkinoinnin keskustelu kutistunut kiukutteluksi?

Viime aikoina vaikuttajamarkkinoinnista on käyty kiivasta keskustelua, joka ei tunnu tyrehtyvän.

lue lisää

15.12.2014

Viisi hyvää syytä tehdä blogiyhteistyötä

Parhaimmillaan kaupallinen yhteistyö inspiroi bloggaajaa ja myy mainostajan varastot loppuun.

lue lisää