Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

10.12.2018

Mitä ohjelmallisen kentässä tapahtuu vuonna 2019?

Tässä kirjoituksessa pureudun vuonna 2019 ohjelmallisessa ostamisessa nouseviin teemoihin: itseostamiseen, videoon, mobiilin, dataan ja brändiformaatteihin.

lue lisää

10.06.2015

Hyödynnä digimainonnan monimuotoisuus

Yrityksen brändimielikuva rapautuu nopeasti, jos haetaan vain korkeaa klikkiprosenttia tai huomioarvoa.

lue lisää

25.09.2013

Viisi inspiroivaa digimainonnan trendiä NYT

Videosisältöjen katselu kasvaa nopeasti ja siitä tulee vuorovaikutteisempaa ja monimuotoisempaa. Verkkopalveluista on onnistuttu tekemään responsiivisia, miksi ei myös mainoksista?

lue lisää

14.06.2012

Brändimainonta verkossa, mahdollista!

IAB UK:ssa Brittien saarilla digitaalinen mainonta kasvaa voimakkaasti. Markkina on vuosia Suomea edellä ja tarkastelukulmat ovat oppipolkujen kautta monipuolistuneet. Verkon osalta digitaaliseen mediaan sijoitettujen puntien osalta mitataan erikseen verkossa toteutetun brändimainonnan kokonaisuutta.

lue lisää