Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
10.12.2018
Mitä ohjelmallisen kentässä tapahtuu vuonna 2019?
Tässä kirjoituksessa pureudun vuonna 2019 ohjelmallisessa ostamisessa nouseviin teemoihin: itseostamiseen, videoon, mobiilin, dataan ja brändiformaatteihin.
lue lisää10.06.2015
Hyödynnä digimainonnan monimuotoisuus
Yrityksen brändimielikuva rapautuu nopeasti, jos haetaan vain korkeaa klikkiprosenttia tai huomioarvoa.
lue lisää25.09.2013
Viisi inspiroivaa digimainonnan trendiä NYT
Videosisältöjen katselu kasvaa nopeasti ja siitä tulee vuorovaikutteisempaa ja monimuotoisempaa. Verkkopalveluista on onnistuttu tekemään responsiivisia, miksi ei myös mainoksista?
lue lisää14.06.2012
Brändimainonta verkossa, mahdollista!
IAB UK:ssa Brittien saarilla digitaalinen mainonta kasvaa voimakkaasti. Markkina on vuosia Suomea edellä ja tarkastelukulmat ovat oppipolkujen kautta monipuolistuneet. Verkon osalta digitaaliseen mediaan sijoitettujen puntien osalta mitataan erikseen verkossa toteutetun brändimainonnan kokonaisuutta.
lue lisää