
Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
25.03.2025
Mainostaja - ostatko vaikuttajamarkkinointia vain irtonaisena mediana?
Vaikuttajamarkkinointi on mainostajien perustyökaluja, kun tavoitteena on sitouttaa yleisö brändin markkinointiviestintään. Se houkuttelevuus perustuu vaikuttajan ja tämän yleisön väliseen luottamussuhteeseen. Vaikuttajamarkkinoinnin käyttö yksin ei välttämättä takaa parhaita tuloksia mainostajalle, vaan se kannattaa integroida osaksi markkinointistrategiaa.
lue lisää26.04.2018
Reaktiivisella markkinoinnilla maineeseen – näin otat ilmiöt haltuun
Jotta brändisi voi nousta puheenaiheeksi, täytyy sen kyetä paitsi seuraamaan sen ympärillä tapahtuvia ilmiöitä ja keskusteluja, myös reagoimaan niihin niin yhteisön sisällä kuin sen ulkopuolellakin.
lue lisää07.09.2017
Sano sisältömarkkinoinnin tavoitteesi ääneen
Tavoite ja mittari ovat joskus kaukana toisistaan.
lue lisää