Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
15.03.2019
IAB:n kuulumisia
IAB:n vuosi 2019 on käynnistynyt kuten edellisetkin, vauhdikkaasti kasvun merkeissä. Loppuvuodesta valitun uuden hallituksen pesti on alkanut aikaansaavan yhteistyön merkeissä, keskittyen aluksi vuoden painopisteiden määrittelyyn.
lue lisää09.05.2018
Sisältömarkkinointi ja mainonnan teknologiat laajasti käytössä yrityksissä
Tekoälystä ja dataohjautuvasta markkinoinnista puhutaan markkinointiteknologioiden kentällä tällä hetkellä paljon.
lue lisää12.04.2018
Mediatalojen laatusisältö on datan paras ystävä
Huomiokilpailun keskellä dataa kahmitaan kasaan kaksin käsin, mutta eikö siitä tosiaan ole muuhun kuin kohdentamiseen?
lue lisää20.04.2017
Kolme keskeisintä megatrendiä, jotka kestävät vuoteen 2020
Mainosrahoitteinen media elää murrosaikaa. Mitkä ovat trendejä, jotka ovat pinnalla jo nyt, ja jotka vaikuttavat vielä pitkälle tulevaisuuteen?
lue lisää