Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

03.06.2020

Varjele yrityksesi parasta kilpailuetua, kykyä luoda asiakaskokemuksia

Tommi Pohjola Solteqilta kertoo blogipostauksessaan kuinka kevään digiloikka on altistanut meidät kaikki informaatioähkyllä ja täten pakottanut firmat satsaamaan asiakaskokemukseen ja tarkoin harkittuun asiakasviestintään ja markkinointiin.

lue lisää

07.05.2020

Kuinka luoda laadukas, dataohjautuva asiakaskokemus

Yhdenmukainen asiakaskokemus sekä laadukas, vaikuttava asiakasviestintä ovat jokaisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen tavoitelistalla varsin korkealla. Jotta tämä on mahdollista, täytyy varsin monen myös asiakkaalle näkymättömän ”esiripun” takana olevan asian olla kunnossa.

lue lisää

05.06.2018

Digitaalista muutosta tekemässä – viisi vinkkiä verkkopalvelun kehittämiseen

Miksi melkein 150-vuotiaan mediatalon on pitänyt muuttua ja kuinka digitaalista muutosta on tehty.

lue lisää

26.11.2015

Törmäytä ja etsi kipupisteet – rakennusaineet aitoon asiakaskeskeiseen kulttuuriin

Asiakaskyselyt eivät useinkaan kerro, miksi palvelua pitäisi kehittää ja miten. Siihen tarvitaan syvällisempää dialogia.

lue lisää