Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
03.06.2020
Varjele yrityksesi parasta kilpailuetua, kykyä luoda asiakaskokemuksia
Tommi Pohjola Solteqilta kertoo blogipostauksessaan kuinka kevään digiloikka on altistanut meidät kaikki informaatioähkyllä ja täten pakottanut firmat satsaamaan asiakaskokemukseen ja tarkoin harkittuun asiakasviestintään ja markkinointiin.
lue lisää07.05.2020
Kuinka luoda laadukas, dataohjautuva asiakaskokemus
Yhdenmukainen asiakaskokemus sekä laadukas, vaikuttava asiakasviestintä ovat jokaisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisen tavoitelistalla varsin korkealla. Jotta tämä on mahdollista, täytyy varsin monen myös asiakkaalle näkymättömän ”esiripun” takana olevan asian olla kunnossa.
lue lisää05.06.2018
Digitaalista muutosta tekemässä – viisi vinkkiä verkkopalvelun kehittämiseen
Miksi melkein 150-vuotiaan mediatalon on pitänyt muuttua ja kuinka digitaalista muutosta on tehty.
lue lisää26.11.2015
Törmäytä ja etsi kipupisteet – rakennusaineet aitoon asiakaskeskeiseen kulttuuriin
Asiakaskyselyt eivät useinkaan kerro, miksi palvelua pitäisi kehittää ja miten. Siihen tarvitaan syvällisempää dialogia.
lue lisää