Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
05.06.2019
Euroopan digimainonta jo 55 mrd euroa!
Suurin kasvu 13,9 %, vuoden 2011 jälkeen.
lue lisää03.06.2019
Ohjelmallisen kasvu jatkuu Suomessa
Estimaatin mukaan ohjelmallisen ostamisen määrä nousi 54,2 miljoonaan euroon.
lue lisää10.10.2017
Mainonnan ohjelmallinen ostotapa kasvoi 22 % Suomessa
Jo 28 prosenttia display-mainonnasta ostetaan ohjelmallisesti
lue lisää12.11.2013
TNS Ad Intelligence: Vuoden 2013 kolmannen kvartaalin aikana verkkomainonnan kokonaiskasvu oli 6 %
Verkkomainonnan osalta TNS Ad Intelligencen kuukausiseurannassa ovat display- ja luokiteltumainonta, joista display kasvoi peräti 17 %. Verkkomainonnan suhteen panostuksiaan kasvattivat muun muassa elintarvikkeiden ja kosmetiikan mainostajat sekä kaupan ja matkailualan toimijat.
lue lisää