Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

05.06.2019

Euroopan digimainonta jo 55 mrd euroa!

Suurin kasvu 13,9 %, vuoden 2011 jälkeen.

lue lisää

03.06.2019

Ohjelmallisen kasvu jatkuu Suomessa

Estimaatin mukaan ohjelmallisen ostamisen määrä nousi 54,2 miljoonaan euroon.

lue lisää

10.10.2017

Mainonnan ohjelmallinen ostotapa kasvoi 22 % Suomessa

Jo 28 prosenttia display-mainonnasta ostetaan ohjelmallisesti

lue lisää

12.11.2013

TNS Ad Intelligence: Vuoden 2013 kolmannen kvartaalin aikana verkkomainonnan kokonaiskasvu oli 6 %

Verkkomainonnan osalta TNS Ad Intelligencen kuukausiseurannassa ovat display- ja luokiteltumainonta, joista display kasvoi peräti 17 %. Verkkomainonnan suhteen panostuksiaan kasvattivat muun muassa elintarvikkeiden ja kosmetiikan mainostajat sekä kaupan ja matkailualan toimijat.

lue lisää