Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
14.02.2019
Tietosuojan todellinen tila
Kun alle vuosi sitten elimme vielä lopunajan paniikkia pian voimaan astuvan GDPR-uudistuksen alla, voimme kenties keväällä 2019 ottaa hieman rennommin.
lue lisää21.11.2017
EU:n uusi tietosuoja-asetus ei ole maailmanloppu – siirtymävaihe voi olla sujuva, kun vain tiedät mitä tehdä
Uusi asetus kannattaa nähdä mahdollisuutena, sillä sen myötä asiakasdataa voidaan hyödyntää entistä tehokkaammin ja innovatiivisemmin.
lue lisää31.08.2017
Mikä sen tietosuojalain nimi olikaan? Ai niitä onkin useampia!
Tulevaisuudessa yhä useamman markkinoijan tulee ymmärtää tietosuoja-asioita, vaikka ei juristi olisikaan.
lue lisää23.05.2017
Pelätty, kauhisteltu GDPR – muuttuuko CRM-velhon työnkuva totaalisesti? Onko muutos aina pahasta vai olisiko tässä jotain hyvääkin?
Hyvin hoidettuna tietosuoja on tulevaisuudessa yksi suurimmista kilpailueduista. Mitä sinun kannattaa tehdä nyt?
lue lisää