Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
20.04.2016
Terveiset tietosuojaseminaarista
IAB Finland järjesti torstaina, 14.4. aamupäivä-seminaarin, jossa käsiteltiin päivän polttavaa aihetta: EU:n uutta tietosuoja-asetusta. Uusi asetus tulee koskemaan kaikkia markkinoinnin kanssa tekemisissä olevia.
lue lisää06.06.2014
Mitä tehdä datalla?
Big Data -aamupäivässä julkaistiin opas ja perehdyttiin mainonnan kohdentamiseen datan avulla.
lue lisää27.02.2014
Digipaletti 2014: Sisältömarkkinointi ja ohjelmallinen ostaminen
IAB:n ja MTL:n digiseminaarissa ruodittiin sisältömarkkinointia ja ohjelmallista ostamista.
lue lisää19.12.2013
IAB:n seminaaritaivaan kirkkain tähti on HOT!
Syksyn viimeinen seminaari kiteytti koko kuluneen vuoden puhutuimmat ilmiöt ja antoi inspiroivia työkaluja menestyksekkäälle uudelle digivuodelle! Ohjelma rakentui yleisön toiveiden pyynnöstä seuraavista kuumista aiheista: VIDEOMAINONTA & PELIMAINONTA!
lue lisää