Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
12.01.2021
Outstream on avainasemassa liiketoiminnan kasvulle vuonna 2021
Online -videoiden kulutus kasvaa Suomessa nopeasti. Ihmiset käyttävät yhä enemmän online-videosisältöjä pysyäkseen ajan tasalla, viihdyttääkseen itseään ja ollakseen yhteyksissä muihin. Ennusteen mukaan vuonna 2022 yli 80 prosenttia kuluttajien internetliikenteestä ajetaan maailmanlaajuisesti nettivideolla.
lue lisää01.05.2012
Video vetoaa tunteisiin!
Mitä siis tapahtui? Olin verkossa, löysin viihteellistä videosisältöä. Katsoin videon kolmesti ja tulin hyvälle mielelle. Liikkuva kuva on voimakas tunteiden liikuttaja.
lue lisää23.04.2012
Netti-tv-mainonta: Simpsonien uusinta vs. lyhyt videoklippi
Onko suomalaisilla netti-tv:illä eroa niissä esitettävän mainonnan kannalta? Onko videoiden pituudella tai niiden sisällöllä merkitystä? Mitä muita mainontaan vaikuttavia tekijöitä löytyy netti-tv-markkinassa?
lue lisää17.04.2012
Videomainonta verkossa, huikea mahdollisuus!
Videosisällöistä on verkossa tullut verkkomedioille vakioformaatti ja kuluttajat ovat ottaneet ne ”omakseen” valtavin joukoin.
lue lisää