Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

12.01.2021

Outstream on avainasemassa liiketoiminnan kasvulle vuonna 2021

Online -videoiden kulutus kasvaa Suomessa nopeasti. Ihmiset käyttävät yhä enemmän online-videosisältöjä pysyäkseen ajan tasalla, viihdyttääkseen itseään ja ollakseen yhteyksissä muihin. Ennusteen mukaan vuonna 2022 yli 80 prosenttia kuluttajien internetliikenteestä ajetaan maailmanlaajuisesti nettivideolla.

lue lisää

01.05.2012

Video vetoaa tunteisiin!

Mitä siis tapahtui? Olin verkossa, löysin viihteellistä videosisältöä. Katsoin videon kolmesti ja tulin hyvälle mielelle. Liikkuva kuva on voimakas tunteiden liikuttaja.

lue lisää

23.04.2012

Netti-tv-mainonta: Simpsonien uusinta vs. lyhyt videoklippi

Onko suomalaisilla netti-tv:illä eroa niissä esitettävän mainonnan kannalta? Onko videoiden pituudella tai niiden sisällöllä merkitystä? Mitä muita mainontaan vaikuttavia tekijöitä löytyy netti-tv-markkinassa?

lue lisää

17.04.2012

Videomainonta verkossa, huikea mahdollisuus!

Videosisällöistä on verkossa tullut verkkomedioille vakioformaatti ja kuluttajat ovat ottaneet ne ”omakseen” valtavin joukoin.

lue lisää