Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
26.05.2016
Loistavia uutisia digimainostaja: puolet mainoksistasi huomataan!
Paitsi kohdennus, toimivimpia toteutuksia yhdistää myös selkeästi esiin tuotu ja kiinnostava sisältö, joka lisää kiinnostusta kohderyhmän parissa.
lue lisää26.11.2015
Törmäytä ja etsi kipupisteet – rakennusaineet aitoon asiakaskeskeiseen kulttuuriin
Asiakaskyselyt eivät useinkaan kerro, miksi palvelua pitäisi kehittää ja miten. Siihen tarvitaan syvällisempää dialogia.
lue lisää24.09.2015
Ota monimediallisuudesta täydet tehot irti – jokainen kohtaaminen merkitsee!
Myös digin sisällä on tärkeä miettiä kampanjan tavoitteet mainosmuodoittain.
lue lisää10.06.2015
Hyödynnä digimainonnan monimuotoisuus
Yrityksen brändimielikuva rapautuu nopeasti, jos haetaan vain korkeaa klikkiprosenttia tai huomioarvoa.
lue lisää