Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
29.10.2021
Kohdennettu mainonta avoimen internetin mahdollistajana
Datakohdennettu mainonta huolestuttaa samalla kuluttajia ja lainsäätäjiä, mutta tuo myös merkittäviä etuja julkaisijoille mahdollistaen mediatilan kaupallistamisen eri kohderyhmien avulla. Liioittelematta voi todeta kohdennetun mainonnan rahoittavan avoimen internetin.
lue lisää27.10.2021
Vinkkejä eväste-eroosioon
Kolmannen osapuolen evästeillä on merkittävä rooli erityisesti käyttäytymiseen ja kiinnostukseen liittyvissä kohdennuksissa. Osaan kohdentamisen keinoista evästemuutos sen sijaan ei vaikuta juuri ollenkaan. Ratkaisuja kolmannen osapuolen evästeiden katoamisen piirissä olevaan kohdentamiseen on useita, eikä ala ole vielä sen osalta päätynyt lopulliseen ratkaisuun.
lue lisää02.08.2019
Kohdennettu mainonta tietosuojaviranomaisten syynissä
Iso-Britannia ja Ranska ovat jo uudistaneet evästeohjeistuksiaan. Suomessakin on odotettavissa päätöksiä lähitulevaisuudessa.
lue lisää28.09.2016
Kohdentamista kannattaa tehdä, mutta se ei saa mennä liiallisuuksiin
Mediabudjetti on parhaiten käytetty silloin, kun mainostaja saa kohdennettua sen käytön tarkasti haluamansa kohderyhmän tavoittamiseen.
lue lisää